D4Web

  • O NAMA
  • PROIZVODI I USLUGE
    • IZRADA I REDIZAJN WEB STRANICA
    • GOOGLE ADWORDS OGLAŠAVANJE
    • OPTIMIZACIJA WEB STRANICA – SEO
    • CONTENT MARKETING
    • WEB HOSTING
  • D4WEB BLOG
  • KONTAKTIRAJTE NAS

5 Savjeta za Učinkovitu Web Optimizaciju Sadržaja

By D4Web Team Leave a Comment

5 Savjeta za Učinkovitu Web Optimizaciju Sadržaja

Image by forbes.com

Većina tvrtki koje ulažu u internet marketing svakako ne želi da njihov sadržaj pasivno boravi na mjestu gdje su ga objavili i da ga rijetko koji korisnik vidi, a time i pročita. Upravo iz tog razloga, važno je imati dobar plan za distribuciju sadržaja. Veliki portali, kao što su Poslovni dnevnik ili Net.hr, nemaju problema s privlačenjem posjetitelja koji rado čitaju njihov sadržaj te ga dijele na drugim marketinškim platformama. Takvi mediji imaju veliku popularnost među čitateljima, nalaze se na visokoj poziciji u organskim pretragama te imaju široki krug sljedbenika na društvenim mrežama.

Za sve ostale (uključuje veliku većinu web stranica i blogova) , distribucija sadržaja uključuje dovođenje sadržaja do ciljane publike i ostvarivanje konverzija. U ovom članku, osvrnut ćemo se na 5 jednostavnih načina na koje možete ojačati distribuciju svog sadržaja te približiti sadržaj vaše web stranice i društvenih mreža svojoj ciljanoj publici.

 

1. Usredotočite se na širenje e-mail liste vaših pretplatnika te je iskoristite za distribuciju.

E-mail lista vaših pretplatnika (eng. subscribera) zasigurno je najvažnije sredstvo koje imate u borbi za čitatelje. Čak 80% marketingaša izjavilo je da je e-mail iznimno važan marketinški kanal za njihov biznis; 20% njih tvrdi da je izravno povezan s njihovom primarnim izvorom prihoda, a 60% upućuje na to da je e-mail marketing presudan za prodaju njihovih proizvoda i usluga.

E-mail je vjerojatno i najučinkovitiji distribucijski kanal kojeg netko može posjedovati. Domet i vidljivost sadržaja na društvenim mrežama i pretraživačima su pod utjecajem stalnim promjena algoritama. Na domet vaših e-mailova utječete samo vi, ulaganjem svog truda u dobro isplaniranu strategiju distribucije.

Poradite na vezama sa svojom čitateljskom zajednicom i njegujte odnose sa svojim pretplatnicima, kako biste stekli pravo da im redovito šaljete sadržaj kojeg smatrate vrijednim i relevantnim, tj. objave na svom blogu ili pak, na društvenim mrežama.

 

2. Ponovno podijelite svoj sadržaj na društvenim mrežama.

Ponovno podijelite svoj sadržaj na društvenim mrežama

Image by reachingutopia.com

Mnogi marketingaši i poslovni ljudi koji se koriste internetom ne koriste praksu ponovnog dijeljenja vlastitog sadržaja. Smatraju da će, ponavljajući sadržaj, iživcirati svoju publiku te je u konačnici udaljiti od svog biznisa.

Izazovi kod distribucije sadržaja putem društvenih mreža su dvostruki: kao prvo, znamo da drugi čimbenici znaju omesti domet nekog sadržaja. Na Facebooku, primjerice, organski domet sadržaja po obožavatelju (fanu) je između 6 i 7%. Prema tome, ovisno o tome što se ”natječe” za pozornost publike u Newsfeedu u tom trenu, vaše objave mogu doseći manji ili veći broj vaših čitatelja.

Na Twitteru, s druge strane, iako ne znamo zasigurno koliki je životni vijek pojedinog tweeta, mnogi smatraju da je manji od 18 minuta (ovo je podatak za tržišta gdje je Twitter puno više prisutan negu u HR). To znači da će samo oni sljedbenici (followeri) koji se nađu online unutar tih 18 minuta vidjeti vaš sadržaj; ostali vjerojatno i neće.

Iz ovih razloga, ponovno dijeljenje sadržaja nije samo prihvaćena, već je i nužna praksa. Svoj sadržaj podijelite u više navrata kroz prvih par dana nakon prve objave, a nemojte se ustručavati koristiti ga i nakon par tjedana ili pak, mjeseci.

 

3. Koristite plaćene kanale za distribuciju vašeg sadržaja.

Prirodni oglasi (native ads) i oglasi na društvenim mrežama nisu namijenjeni samo za tvrtke koje nemaju dobar domet ili distribuciju, već i za ostale. Naime, plaćeni oglasi su odličan način za jačanje distribucije sadržaja. Recimo da trenutno imate oko 10.000 obožavatelja na Facebooku. Zašto ne biste iskoristili plaćeni oglas te došli do 20.000?

Prirodni oglasi su odličan način predstavljanja sadržaja vašoj ciljanoj publici na nenametljivi način. Pošto je vaš sadržaj prikazan uz drugi, relevantni sadržaj doseže publiku koja je zainteresirana i voljna na čitanje.

 

4. Iskoristite publiku drugih kao gostujući pisac (tzv. guest blogging)

Iskoristite publiku drugih kao gostujući pisac

Image by triplecurve.com

Kao gostujući pisac, imat ćete pristup publici drugih web stranica i blogova, s kojima inače niste u kontaktu, te ćete time imati priliku povećati svoj krug čitatelja.

Pronađite poznate web stranice i blogove koji relevantni za vašu industriju, a time i za vaš biznis te kreirajte zanimljiv sadržaj koji ćete objaviti na njihovim stranicama kao gostujući pisac. Na taj način, ustanovit ćete se kao autoritet u svojoj industriji te ćete privući posjetitelje tih web stranica na svoju. Pošto se radi o stranicama koje su po prirodi slične vašem biznisu, upravo njihova čitalačka publika je ona koja i vas zanima.

 

5. Odaberite distribucijski kanal koji je doveo do najvećeg povrata uloženih sredstava (ROI).

Distribucija sadržaja je ključni dio slagalice content marketinga koji često biva zanemaren. Ipak, važno je napomenuti da neće svaki distribucijski kanal biti jednako učinkovit za sve poslovne poduhvate.

Važno je testirati razne kanale te utvrditi koji su najučinkovitiji te rezultiraju velikim povratom uloženih sredstava (ROI). Smatra se da se najveći ROI može pronaći koristeći sljedeće kanale:

  • Optimizaciju za tražilice (SEO)
  • Organske objave na Twitteru, Facebooku, Instagramu te LinkedInu
  • Sponzorirane tweetove
  • Blog marketing
  • AdWords, uključujući remarketing i mobilni marketing

Testirajte ove kanale te utvrdite postižu li dobre rezultate kod vaše publike. Za postizanje najboljih rezultata, kreirajte sadržaj upravo za ove platforme, umjesto da prilagođavate postojeće sadržaje različitim platformama.

Filed Under: Internet Marketing, SEO Tagged With: distribucija, društvena, e-mail, internet, kanali, marketing, mreža, oglašavanje, optimizacija, plaćeno, roi, sadrzaj, savjet, seo, stranica, vidljivost, web

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Naša lokacija

Započnite Projekt s Nama

Naše sjedište se nalazi u Rijeci, dok su naši poslovni poduhvati i suradnici raspoređeni diljem svijeta.
Sa zadovoljstvom želimo čuti o vašim trenutnim i budućim projektima, obratite nam se s povjerenjem!
Email: info@d4web.com.hr
Kontakt forma: KLIKNI OVDJE
Radno vrijeme: pon-pet 08:00-16:00

Povežite se s nama

Povežite se s nama na društvenim mrežama i pratite naše sadržaje i preporuke.
  • Facebook
  • Twitter

©2016•Sva prava pridržana•D4Web

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće (cookies) na našoj web stranici.
Postavke kolačićaPrihvati
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT