
Image by kyliechown.com.au
Napravili ste odličnu web stranicu za vaš posao i sad ste odlučili zaploviti u vode društvenih mreža, kako biste unaprijedili svoju marketinšku kampanju? Vjerojatno je vaša prva pomisao kreiranje profila na ultra popularnom Facebook-u, i stvarno niste u krivu što tako razmišljate. Ipak, nemojte zaboraviti na jednu često zanemarenu društvenu mrežu, onu poslovnog karaktera, koja povezuje poslovne ljude i promovira poslovne interese. Radi se, dakako, o LinkedIn-u.
LinkedIn ima preko 200 milijuna članova, te je vodeća društvena mreža za profesionalce. Tzv. LinkedIn stranica za tvrtke (Company Page) daje vašem poslu nevjerojatne mogućnosti: kanal za promoviranje vaših proizvoda i usluga, paletu talentiranih pojedinaca tj. potencijalnih budućih zaposlenika, te platformu za objavu zanimljivih i važnih novosti u vezi vaše tvrtke.
Dok Facebook svoje djelovanje temelji na tzv. odnosu biznis-kupac (B2C – business to consumer), važno je prepoznati da su i drugi biznisi djeluju kao kupci. Prema tome, i tvrtke koje se usmjeravaju na odnos posao-kupac bit će uspješne na LinkedIn-u.
Donosimo vam 8 jednostavnih koraka potrebnih za kreiranje odlične LinkedIn stranice za vašu tvrtku, koja će zasigurno motivirati ljude da kliknu na dugme ”prati” (follow).
1. Napišite uvjerljiv sažetak.
Početna stranica vašeg LinkedIn biznis profila sadrži naslovnu sliku, razne novosti, linkove za proizvode i usluge, linkove za poslove i ostalo. Iako se mjesto za kratak opis tvrtke nalazi pri samom dnu stranice, to ne znači da ga trebate ignorirati. Uzmite vremena i napišite odličan pregled vašeg poslovnog poduhvata. Imajte u vidu da osoba koja je iskazala interes za vaš posao i uložila vrijeme da scrolla do dna stranice kako bi pročitala opis biznisa, treba biti i nagrađena informacijama koje je zanimaju.
2. Dodajte svoje proizvode i usluge.
Vaša LinkedIn poslovna stranica nudi prostor za pregled proizvoda i usluga koje nudite, gdje možete podijeliti slike svojih proizvoda, njihove opise, linkove na kojima korisnici mogu ostvariti kupnju i sl. Ovaj dio vašeg profila usmjeren je ka kupnji, te je na vama da iskoristite njegove prednosti. Zapamtite da će prvi proizvod kojeg stavite na svoju listu biti prikazan i kao poseban sadržaj u stupcu na rubnim dijelovima vaše stranice, što znači da će ga više korisnika vidjeti.
3. Pobrinite se da vaša naslovna slika privuče posjetitelje.
Naslovna slika vaše LinkedIn biznis stranice smještena je na samom vrhu vaše početne stranice. Izaberite naslovnu sliku koja je vizualno dinamična, privlači pozornost korisnika, te ih mami da pogledaju sadržaj vaše stranice. U ovom zadatku bi vam mogla pomoći i kratka poruka koju možete uključiti u svoju naslovnu sliku, kako biste opisali prirodu svog posla kojeg tamo promovirate u par riječi.

Image by tecnblog.net
4. Zatražite pomoć svojih zaposlenika.
Zamolite one zaposlenike koji već imaju profil na mreži LinkedIn da se povežu sa profilom vaše tvrtke, tj. da na svojim profilima stave da su zaposlenici vaše tvrtke. Na ovaj način, posjetitelji stranice vaše tvrtke na LinkedIn-u mogu vidjeti tko radi za vas, saznati više o vašim zaposlenicima te ih po potrebi kontaktirati za informacije o vašem biznisu.
5. Zamolite korisnike za ocjenu vaših proizvoda.
Jedan od najvažnijih dijelova LinkedIn stranice za tvrtke nalazi se u prostoru za vaše proizvode i usluge, gdje korisnici LinkedIn-a mogu objavljivati recenzije onoga što nudite. Te njihove preporuke možete odabrati objaviti i kao poseban sadržaj na vašem LinkedIn biznis profilu, na svojoj web stranici, ili pak na drugim društvenim mrežama.
6. Podijelite zanimljiv sadržaj s publikom.
Unatoč svom poslovnom karakteru, LinkedIn je prvenstveno društvena mreža. Prema tome, komunicirajte sa svojom publikom i održavajte njezin interes za praćenje vašeg biznisa, putem redovitog objavljivanja novog sadržaja, poput onog s bloga vaše web stranice, novosti o vašem biznisu, relevantnim vijestima iz industrije i sl. Objavljujte korisne, relevantne i zanimljive sadržaje koje vaša publika želi pročitati te izgradite svoju stalnu čitalačku publiku.
7. Budite aktivni u LinkedIn grupama.
Dovođenje korisnika LinkedIna na profil vaše kompanije pola je dobivene bitke u promociji vaše tvrtke ili obrta. Potražite LinkedIn grupe koje su relevantne za vašu industriju, priključite im se te sudjelujte u raspravama, kako biste povećali vidljivost svog biznisa na LinkedIn mreži, te dokazali svoj autoritet u industriji, kroz iskrenu komunikaciju i stručne savjete upućene drugim profesionalcima i potencijalnim kupcima.
8. Promovirajte LinkedIn stranicu svog biznisa.
Iskoristite dugme “prati” (follow) svoje LinkedIn poslovne stranice kako biste olakšali posjetiteljima vaše web stranice ili bloga da prate vašu tvrtku i na LinkedIn društvenoj mreži. Također, iskoristite LinkedIn ciljane novosti (updateove) za promociju vaših proizvoda i usluga. Ovo svojstvo platforme brine se da određene novosti budu prikazane samo dijelu publike koja vas prati. Možete ciljati svoje obavijesti prema određenim kategorijama, na primjer: zaposlenici/ostali, prema vrsti industrije, geografskom obilježju i ostalima.
Leave a Reply