D4Web

  • O NAMA
  • PROIZVODI I USLUGE
    • IZRADA I REDIZAJN WEB STRANICA
    • GOOGLE ADWORDS OGLAŠAVANJE
    • OPTIMIZACIJA WEB STRANICA – SEO
    • CONTENT MARKETING
    • WEB HOSTING
  • D4WEB BLOG
  • KONTAKTIRAJTE NAS

6 Novih Tehnologija Koje su Drastično Utjecale na Digitalni Marketing

By D4Web Team 1 Comment

nove tehnologije i digitalni marketing

Image credit: www.depositphotos.com

Na digitalni marketing danas utječu brojni faktori. Ipak, jedan od najvažnijih odnosi se na stalni razvoj i rast popularnosti novih tehnologija. Često nismo ni svjesni koliko su nove tehnologije promjenile našu industriju, pa i svakodnevnicu – od društvenih mreža koje su danas u središtu svih zbivanja, do onih koji su vladali prošlim vremenima, poput radija i televizije.

Nove tehnologije javljaju se svakodnevno i permanentno utječu na daljnji razvoj različitih industrijskih i poslovnih grana. Ovaj članak Vam donosi pregled tehnologija koje su već uvele promjene ili će pak, tek utjecati na svijet digitalnog marketinga.

1. Proširena stvarnost

Proširena ili „augmentirana“ stvarnost (engl. augmented reality) tehnologija je koja, iako postoji već godinama, nije još dostigla svoj vrhunac po pitanju prihvaćenosti od strane korisnika. Ipak, nedavno objavljena aplikacija Pokemon Go koja je temeljena upravo na proširenoj stvarnosti i iznimno popularna među korisnicima, mogla bi biti točka prekretnica za prihvaćanje važnosti ove tehnologije.

Uzevši u obzir milijune korisnika mobilnih uređaja, koji su prihvatili koncept proširene stvarnosti, nije ni čudo da marketingaši aktivno rade na razvoju novih aplikacija temeljenih na ovoj tehnologiji i integraciji oglasa u iste, kako bi našli nove načine da zadrže pažnju ciljanog tržišnog segmenta i povežu dva svijeta – fizički i virtualni.

2. Virtualna stvarnost

Upravo spomenuta proširena stvarnost samo je mali dio velikog prostranstva zvanog virtualni svijet. Virtualna stvarnost je još složenija te uključuje stvaranje digitalne stvarnosti za korisnike.

Uzmimo za primjer uređaj Oculus Rift, koji je temeljen na konceptu virtualne stvarnosti, a za kojeg se predviđa da će premašiti zaradu od 2 milijarde dolara do kraja ove godine. Prema tome, nije teško zaključiti da će ova vrsta tehnologije doživjeti veliki uspjeh i u nadolazećim godinama.

Virtualna stvarnost utječe i na svijet digitalnog marketinga, donoseći kupcima novo, stvarno iskustvo kupovine proizvoda. Primjerice, prihvaćajući ovaj koncept, online trgovine odjećom mogu omogućiti svojim kupcima virtualno isprobavanje odjeće te im tako pomoći pri odluci o kupovini iste.

3. Vizualizacija podataka

Termin „veliki podaci“ (engl. big data) označava rast količine digitalnih podataka prikupljenih iz raznih izvora te tehnologije i koncepte iskorištavanja takvih „velikih podataka“. Danas je ovo iznimno važan koncept u poslovnom svijetu, jer pomoću njega kompanije imaju pristup ogromnoj količini podataka o svojim potrošačima, čime mogu bolje razumjeti njihovo ponašanje i razmišljanje pa tako i osmisliti kvalitetnije marketinške kampanje.

Ipak, „veliki podaci“ nisu sve što nam je potrebno kako bismo ostvarili prednost u marketinškom svijetu. Potrebno nam je i sredstvo interpretacije te pojednostavljivanja i prezentiranja dobivenih informacija. Drugim riječima, potrebna nam je vizualizacija podataka.

server room - big data

Image credit: www.depositphotos.com

4. Automatizacija marketinga

Od platformi koje nude planiranje objava i sindikaciju sadržaja na društvenim mrežama, do programa koji sami mogu pisati spomenuti sadržaj, automatizacija marketinga danas je iznimno važna tehnologija u svijetu marketinga.

Radi se o industriji koja je danas vrijedna više od 5,5 milijardi dolara i koja uvelike olakšava život marketingaša time što nudi alate i strategije za jednostavnije i učinkovitije upravljanje marketinškom kampanjom i svakodnevnim rutinskim zadacima.

5. Internet stvari

Internet stvari (engl. Internet of Things) novi je evolucijski korak u digitalnom svijetu. Ovim terminom označavamo povezivanje i umreživanje uređaja putem interneta, poput pametnih pećnica, termostata, televizora i drugih aparata, koji se mogu programirati na daljinu i integrirati u cjelokupni sustav.

Ova je tehnologija iznimno važna ne samo za korisnike koji žele upravljati svojim uređajima s jednog mjesta, već i za marketingaše koji žele otvoriti kanale za komunikaciju s tim istim korisnicima. Primjerice, ova tehnologija marketingašima nudi opciju oglašavanja njihovih proizvoda onim korisnicima koji već koriste slične proizvode, i to u prostoru njihovog doma.

6. Virtualni pomoćnici

Osobni digitalni pomoćnici danas su pouzdani vodiči korisnika pametnih telefona u pronalasku informacija i obavljanju svakidašnjih poslova. Siri i Cortana samo su neki od primjera odličnih sustava tehnologije umjetne inteligencije sposobne za komunikaciju s korisnicima.

Ova tehnologija već je počela mijenjati proces pretraživanja interneta, jer se njeni korisnici oslanjanju na glasovne upute i pravovremene, opće podatke pronađene ne samo na internetu, već i na samom uređaju. Novi korak u razvoju virtualnih pomoćnika odnosi se na uključivanje istih u kućne uređaje, poput Alexe, koju je predstavio Amazon.

U marketingu, virtualni pomoćnici imaju iznimno važnu ulogu, jer upravo oni omogućuju kompanijama da pruže korisnicima najbolje moguće iskustvo kupovine, pomažući im da pronađu željene proizvode, odgovarajući na njihove upite ili pak, nudeći im pomoć pri navigaciji web stranicom odabrane tvrtke.

Sa zadovoljstvom iščekujemo Vaše komentare u vezi ove teme…

Filed Under: Digitalni Marketing Tagged With: augmentirana stvarnost, augumented reality, automatizacija marketinga, big data, cortana, digitalni marketing, internet of things, internet stvari, nove tehnologije, proširena stvarnost, siri, virtualna stvarnost, virtualni pomocnici, vizualizacija podataka

Comments

  1. Stjepan says

    October 10, 2016 at 2:14 pm

    Nove tehnologije i njihov utjecaj na digitalni marketing vidim kao priliku za one koji su u toku s vremenom. Upravo zbog toga i volim ovu vrstu posla, uvijek postoje novi načini i nove prilike. Zbog toga nikad nije dosadno! Volio bi pročitati više o tome kako planirate koristiti gore navedene tehnologije.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Naša lokacija

Započnite Projekt s Nama

Naše sjedište se nalazi u Rijeci, dok su naši poslovni poduhvati i suradnici raspoređeni diljem svijeta.
Sa zadovoljstvom želimo čuti o vašim trenutnim i budućim projektima, obratite nam se s povjerenjem!
Email: info@d4web.com.hr
Kontakt forma: KLIKNI OVDJE
Radno vrijeme: pon-pet 08:00-16:00

Povežite se s nama

Povežite se s nama na društvenim mrežama i pratite naše sadržaje i preporuke.
  • Facebook
  • Twitter

©2016•Sva prava pridržana•D4Web

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće (cookies) na našoj web stranici.
Postavke kolačićaPrihvati
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT