D4Web

  • O NAMA
  • PROIZVODI I USLUGE
    • IZRADA I REDIZAJN WEB STRANICA
    • GOOGLE ADWORDS OGLAŠAVANJE
    • OPTIMIZACIJA WEB STRANICA – SEO
    • CONTENT MARKETING
    • WEB HOSTING
  • D4WEB BLOG
  • KONTAKTIRAJTE NAS

5 Trendova Koji Dominiraju Digitalnim Marketingom

By D4Web Team Leave a Comment

trendovi u digitalnom marketingu
Polako, ali sigurno, približavamo se kraju još jedne godine, koja je po mnogo čemu bila inovativna i dinamična, pogotovo u industriji digitalnog marketinga i online oglašavanja.

Razne tehnološke inovacije i novotarije utjecale su na one postojeće strategije i alate koje mi marketingaši koristimo u svojim kampanjama, ali i potaknuli razvoj nekih novih, koji će se definitivno biti „must have“ u skoroj budućnosti.

Svi oni sretnici koji su dio svijeta digitalnog marketinga (npr. autor ovog teksta) znaju koliko je dinamično i zanimljivo upravo ovo razdoblje, koje je donijelo nove prilike za osmišljavanje kampanja brandova, jačanje autoriteta i povezivanje s korisnicima na razne načine i koristeći brojne platforme. Ipak, brzina kojom se stvari mijenjaju u digitalnom svijetu zna ponekad biti i zastrašujuća.

Ovaj članak je osmišljen da Vam prezentira neke od najvažnijih trendova koji dominiraju digitalnim marketingom u 2016. godini i biti će još važniji u 2017.

Godina još nije gotova te i dalje imate vremena da iskoristite neke od navedenih trendova i u svojoj marketinškog kampanji za zadnji kvartal i osigurate ugovore za 2017.

 

1. Smartphone uređaji i mobilni marketing

Mobilni marketing razvio se proteklih godina, i to posebice otkad su pametni mobilni uređaji, poput mobilnih telefona i tablet uređaja, zavladali tražištem i izravno utjecali na smanjenje korištenja klasičnih desktop kompjutera za potrebe surfanja internetom.

Mobilni telefoni postali su oblikom i performansama veći i jači, a time i lakši za korištenje dok su njihovi korisnici u pokretu. Brojne top svjetske kompanije, poput Googlea i Facebooka, danas razvijaju svoje proizvode razmišljajući upravo o korisnicima mobilnih uređaja te se prilagođavaju potrebama istih. Također, i pametni nosivi uređaji, poput FitBit-a i smart satova, rastu po popularnosti.

Navedeni mobilni trendovi danas utječu na tvrtke i organizacije koje se odlučuju za marketinške strategije koje ciljaju upravo korisnike u pokretu pa tako koriste lokalnu optimizaciju (local SEO), oglašavanje putem aplikacija i slične metode koje se temelje upravo na korištenju mobilnih uređaja.

 

2. Personalizacija sadržaja

Digitalni svijet je zagušen raznim oblicima sadržaja i brojnim novim start-upovima koji se pokreću svakodnevno. Korisnici su stalno izloženi istim sadržajima te se često osjećaju izmanipulirano od strane oglašivača. Stoga, brojni digitalni marketingaši koriste tehnologiju personalizacije web stranice, koja omogućuje prilagodbu sadržaja web stranice za pojedine korisnike ili pak, grupe korisnika, kako bi svakom posjetitelju pružili jedinstveno, upravo za njih kreirano, web iskustvo.

Ovaj pristup uključuje korištenje raznih interaktivnih sadržaja, različitih oblika sadržaja te predlaganje posebnog sadržaja usmjerenog k interesima određenih korisnika, tj. onima koji učestalo posjećuju web stranicu.

 

3. Marketing putem aplikacija

app marketing
Marketing putem aplikacija je dobio na važnosti u 2016. godini, upravo zbog redovitog korištenja mobilnih uređaja za surfanje internetom. Korisnici se danas okreću ka korištenju aplikacija, čak i više nego posjećivanju tradicionalnih web stranica pa su tako velike kompanije, poput Googlea, počeli osmišljavati nove ideje i poslovne prilike koje bi mogli iskoristiti svi tipovi poslovnih subjekata i programeri aplikacija.

Primjerice, Google je krajem prošle godine pokrenuo tzv. app streaming, koji korisnicima omogućuje pristup aplikacijama na stranicama rezultata pretraživanja pa čak i onda kada određenu aplikaciju nemaju instaliranu na svojem uređaju.

 

4. Olakšana kupovina na internetu

Proces donošenja odluke u vezi kupovine na internetu za korisnike je postao teži nego ikad. Brojni sadržaji kojima su izloženi otežali su njihovu odluku o kupovini, upravo zbog većeg broja ponuđenih opcija, koraka koje moraju obaviti pri kupovini i raznih informacija koje se od njih traže.

Kupcima, stoga, treba sve više i više vremena kako bi se odlučili na kupovinu te im marketingaši pokušavaju olakšati proces kako bi ih potaknuli na željeno djelovanje korištenjem i drugih marketinških platformi, prije dolaska kupca na samu web stranicu.

Primjerice, većina društvenih mreža danas nudi opciju kupovine putem aplikacije (engl. in-app shopping) ili pak, jednostavniji postupak naplate (engl. in-app checkout) za proizvode koji se oglašavaju na njihovim stranicama. Također, kupovina putem Googleovih stranica rezultata pretraživanja je također porasla po popularnosti.

 

5. Integracija marketinških platformi

Zasebno korištenje marketinških platformi je stvar prošlosti. Danas, digitalni marketingaši ne razmišljaju o marketinškim strategijama zasebno, već ih ciljano integriraju u jedan veći marketinški plan. Ovom pristupu uvelike pomaže tehnološki napredak, koji je omogućo razvoj softvera kojim se u isto vrijeme mogu pratiti učinci raznih marketinških kanala i strategija.

Također, za neminovnu integraciju marketinških platformi zaslužna je i činjenica da je danas gotovo nemoguće uspjeti u jednom aspektu marketinga bez korištenja drugog, kao na primjer korištenjem optimizacije za web tražilice (SEO), bez prethodno utvrđene valjane content marketing strategije. Drugim riječima, integracija platformi je danas postala temeljni uvjet za napredak sveukupne marketinške kampanje.

Imate li iskustva s navedenim ili prijedlog koji će obogatiti ovaj članak?

Bilo bi nam drago da svoje znanje, iskustvo ili zapažanje zabilježite kroz komentare, hvala unaprijed!

Filed Under: Digitalni Marketing Tagged With: digitalni marketing, integracija marketing platformi, marketing putem aplikacija, mobilni marketing, online kupovina i marketing, personalizacija sadrzaja, trendovi u digitalnom marketingu

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Naša lokacija

Započnite Projekt s Nama

Naše sjedište se nalazi u Rijeci, dok su naši poslovni poduhvati i suradnici raspoređeni diljem svijeta.
Sa zadovoljstvom želimo čuti o vašim trenutnim i budućim projektima, obratite nam se s povjerenjem!
Email: info@d4web.com.hr
Kontakt forma: KLIKNI OVDJE
Radno vrijeme: pon-pet 08:00-16:00

Povežite se s nama

Povežite se s nama na društvenim mrežama i pratite naše sadržaje i preporuke.
  • Facebook
  • Twitter

©2016•Sva prava pridržana•D4Web

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće (cookies) na našoj web stranici.
Postavke kolačićaPrihvati
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT