Svatko ima svoje mišljenje o korisnosti marketinga na društvenim mrežama (social media marketing). Mnogi smatraju da su društvene mreže inovativan i važan marketinški medij današnjice, dok ostali inzistiraju na tome da se radi o kanalu koji je od prolazne važnosti te koji neće biti od koristi u pravom poslovnom svijetu. Također, postoje i oni čije se mišljenje nalazi negdje u sredini ili ga jednostavno, ni nemaju.
Društvene mreže zahtijevaju od vas više od otvaranja računa i povremenog pogleda na isti. Aktivnim vođenjem računa te kreiranjem redovitog i zanimljivog sadržaja privući ćete čitatelje i izgraditi svoju publiku, tj. krug sljedbenika (followersa).
Nakon toga, vrijeme je za sljedeći korak – pretvaranje brojnih sljedbenika u vjerne kupce. Do ovoga ćete doći kreiranjem zanimljivog sadržaja na društvenim mrežama koji će pozivati vaše sljedbenike na akciju, tj. na posjet vašoj web stranici gdje će pronaći vaše proizvode ili usluge.
Preporučljivo je da se oslonite se na ove vrste sadržaja u svojoj misiji.
1. Predstavljanja novih proizvoda
Objave koje predstavljaju vašim sljedbenicima nove proizvode te ističu njihove posebne značajke najjednostavniji su način privlačenja potencijalnih kupaca na vašu web stranicu.
Važno je da vaša objava sadrži sliku proizvoda te posebno naglašava one posebnosti koje su od važnosti vašim čitateljima te bi ih mogle potaknuti na kupnju.
Također, na ovaj način ćete osigurati da su svi vaši prijatelji i sljedbenici upoznati s vašim pojedinačnim proizvodima, koje možda ne bi inače našli u mnoštvu drugih na vašoj web stranici.
2. Recenzije kupaca
Ukoliko imate sljedbenike koji vole vaš brand, ali se još nisu odlučili na kupnju, iskoristite recenzije drugih, zadovoljnih kupaca, kako biste potaknuli one neodlučne na donošenje odluke u vašu korist.
U digitalnom svijetu, svaki brand teži tome da stekne povjerenje svojih kupaca, koji pak onda zbog svojih pozitivnih iskustava djeluju kao ambasadori branda potičući ostale na kupnju.
Primjerice, ukoliko jedan od vaših sljedbenika vidi da je njegov kolega ili prijatelj objavio pozitivnu recenziju o nekom proizvodu na društvenim mrežama, taj sljedbenik će zasigurno i sam biti skloniji kupnji.
3. Ekskluzivni popusti
Ovo je uistinu moćan marketinški alat i to iz dva razloga. Prvo, zbog popusta se kupnja čini povoljnijom, jer samo šačica ljudi ima pravo na navedeni popust. Drugo, vaši sljedbenici imaju dojam da su baš oni pripadnici posebne grupe koja je povezana s brandom te da oni imaju ekskluzivno pravo na navedene popuste.
Kod ove taktike čak ne morate ponuditi značajan popust; dovoljno je 10 posto popusta na vaše proizvode da se vaši sljedbenici osjete posebnima te da znaju da je to ekskluzivna ponuda koju nudite njima i nikome drugome.
4. Posebne ponude
Posebne ponude su uvelike slične ekskluzivnim popustima, ali nude niz opcija od kojih možete birati koju ćete koristiti. Primjerice, možete novim sljedbenicima ponuditi besplatni uzorak proizvoda u zamjenu za ispunjavanje kratkog upitnika.
Upravo ovo je taktika koju renomirane tvrtke često koriste na društvenim mrežama kako bi navele korisnike da im daju svoje osobne podatke i time ostvare jedan vid konverzije.
Ukoliko je pak vaša konverzija vezana za kupnju proizvoda, iskoristite drugu posebnu ponudu, poput kupnje ”1+1 gratis”, prilikom koje korisnik uz kupnju jednog proizvoda dobiva drugi na dar.
5. Pokloni
Ovo je još jedna učinkovita taktika koja će uvelike utjecati na omjer vaših konverzija. Iako je na vama da odlučite kako ćete predstaviti natjecanje svojim sljedbenicima, koncept ove ponude je uvijek isti: poklonit ćete nešto vrijedno jednom ili više svojih sljedbenika.
Izabrat ćete pobjednike natječaja između brojnih prijavljenih i dati im nešto potpuno besplatno. Iako ćete sami snositi trošak poklona, ovom taktikom ćete postići da se vaši sljedbenici osjete povezani s vašim brandom, što će se vjerojatno nastaviti i u budućnosti te ćete ih time potaknuti da, ukoliko i ne pobjede u natjecanju, sami kupe određeni proizvod na vašoj web stranici.
6. Rasprodaje
Ovakva vrsta akcija odlična je taktika za poticanje sljedbenika na kupnju. Kad se korisnici osjećaju da su pod vremenskom stiskom, brže se odlučuju na akciju.
Prema tome, rasprodaje koje traju jedan dan ili pak, proizvodi koje se može kupiti samo u određenom tjednu, brže će dovesti do rasta prometa prema vašoj web stranici te do više konverzija.
Važno je samo učestalo isticati trajanje rasprodaje, tj. često objavljivati na društvenim mrežama vijesti o tome koliko još traje određena rasprodaja, kako bi korisnici vidjeli da će ubrzo ostati bez vremena za kupnju proizvoda na akciji te se brže odlučili za konverziju.
Ukoliko imate pitanja ili iskustava vezano za ovu temu bilo bi nam drago da to podijelite s nama u sekciji za komentare…
Leave a Reply