Marketing na društvenim mrežama nije tako jednostavan kao što se možda čini na prvi pogled. Ne radi se samo o objavljivanju sadržaja vezanih uz vaš biznis s vremena na vrijeme.
Ukoliko stvarno želite profitirati od korištenja društvenih mreža i steći publiku koja je odana vašem brandu, morate stalno biti prisutni na svojim profilima i redoviti u svojim objavama.
Uz sve to, važno je i pratiti učinke svojih kampanja te analizirati dobivene rezultate, a sve to s ciljem kako bi se bolje usmjerio uloženi trud i resursi.
Srećom, niste sami u ovoj misiji. Uz pomoć brojnih alata, moguće je lakše upravljati svojim profilima na društvenim mrežama i profitirati od korištenja istih.
U ovom članku ćemo Vam pokušati približiti 6 besplatnih alata koji olakšavaju upravljanje računima na društvenim mrežama, pa krenimo redom…
1. Hootsuite
Zasigurno ste već čuli za Hootsuite. Radi se o jednom od najboljih i najopsežnijih alata za marketing na društvenim medijima, koji obuhvaća sve platforme koje vam trebaju, poput Facebooka, Twittera i LinkedIna.
Ovaj alat nudi vam opciju namještanja objava po želji, praćenja onoga što korisnici govore o vašem brandu i jednostavno upravljanje društvenim kanalima.
Također, Hootsuite nudi i tjedna izvješća o uspješnosti vaše kampanje te opciju timske suradnje, gdje možete dodijeliti zadatke članovima tima i osigurati odličnu produktivnost istog.
2. Social Mention
Ovaj alat djeluje na sličan način kao i Google Alerts. Ipak, socialmention ne upozorava na novosti i informacije vezane uz određene ključne riječi, već nudi opciju praćenja više od 80 društvenih kanala, poput Facebooka, Twittera, LinkedIna, YouTubea, Pinteresta i ostalih.
Na Vama je da se odlučite između dnevnih ili tjednih izvješća o spomenutim ključnih riječima koje ste odabrali u tom periodu, koje ćete primati putem elektronske pošte. Ovu opciju također možete integrirati u svoju web stranicu.
Social Mention vam pomaže mjeriti utjecaj vašeg branda s obzirom na učestalost, raznolikost i postojanost spominjanja istog na društvenim mrežama.
3. Followerwonk
Ovaj alat veže se uz određenu industriju te time nije pogodan za korištenje za svakoga. Ipak, ovo je iznimno koristan alat za tvrtke koje su posebno aktivne na Twitteru, te žele bolje upoznati svoje korisnike i razumjeti njihove navike na društvenim kanalima.
Sve što se zahtjeva od vas je da unesete svoje korisničko ime, nakon čega ćete primiti informacije o svojim sljedbenicima, kao i onima koje vi slijedite.
Među ovim informacijama, naći ćete i podatke o dobu dana kad su vaši sljedbenici pretežito online, koliko su oni sami utjecajni, a i koliko su aktivni na društvenoj mreži.
4. HowSociable
Ukoliko želite saznati koliko je utjecajan i uspješan vaš brand u svijetu društvenih medija, HowSociable je savršen alat za vas.
Koristeći besplatni račun, možete nadgledati svoj napredak na 12 popularnih društvenih platformi, a ukoliko se odlučite na plaćanje „pro“ razine, bit će vam dostupne čak 24 društvene mreže.
HowSociable koristi informacije poput ukupnog broja vaših sljedbenika, vašeg angažmana oko istih, broja podijeljenih objava i ostalih podataka, kako bi izmjerio utjecaj vašeg branda i pomogao vam u daljnjoj kampanji. Također, ovaj alat možete koristiti i za usporedbu s vašim konkurentima.
5. Addict-o-matic
Addict-o-matic je poprilično jednostavan alat koji ćete lako dodati svojoj marketinškoj kampanji na društvenim medijima. Koristeći ovaj alat možete pretraživati nove teme koje su trenutno popularne na internetu ili pak pratiti kanale na kojima se spominje vaš brand.
Koristeći odabrane ključne riječi, ovaj pretraživački alat će pratiti platforme poput Facebooka, Twittera, WordPressa ili Flickra kako bi našao spomene koji bi vama bili od koristi.
Addict-o-matic je savršen alat za aktivno praćenje situacije na društvenim medijima i pronalaženje novih tema za razgovor sa sljedbenicima.
6. SumAll
SumAll je koristan alat za sve one koji upravljaju većim brojem profila svoje tvrtke na različitim društvenim mrežama, okupljajući ih sve u jednu interaktivnu platformu.
SumAll ujedinjuje ne samo društvene mreže, poput Facebooka, Twittera i Instagrama, već i one koji nisu te prirode, poput Google Analyticsa i PayPala.
Ovaj alat je prvenstveno namijenjen vlasnicima manjih tvrtki, te teži olakšati vođenje njihovih brojnih (ne)društvenih profila. Također, alat SumAll nudi opciju prilagodbe izvješća prema želji vlasnika, pa tako rezultate svoje kampanje isti može dobiti na dnevnoj, tjednoj ili pak mjesečnoj bazi.
Ukoliko imate iskustva s gore navedenim alatima, ili pak koristite neki drugi alat za društvene mreže, bilo bi super da to podijelite s nama u komentarima…
SVIDAMI SE I IZGLEDA DA DOBRO RADI VIDECEMO