
Image by: adwordsuzmani.org
Jedna stvar je zajednička za sve oblike poslovanja, neovisno o naravi i opsegu njihove djelatnosti. Dobar marketinški plan. Ne samo dobar, već i konstantan. Posao se uvijek treba oglašavati, novi klijenti prikupljati, a sukladno tome, biznis rasti.
Brojne su metode poslovnog oglašavanja, a razvojem interneta, ova nova marketinška platforma ponudila je i svoje sustave. Google AdWords samo je jedna od njih. Brojne prednosti Google AdWords-a učinili su ovu vrstu oglašavanja ključnim dijelom dobrog marketinškog plana svakog biznisa. Evo i zašto.
1. Google AdWords ne zahtjeva puno
Za razliku od oglasa u novinama, časopisima ili na jumbo plakatima koji zahtijevaju veće svote novca, Google AdWords ne traži ni obaveznu minimalnu potrošnju s vaše strane. Vi određujete budžet koji ste voljni potrošiti, nitko vas ne tjera da trošite više nego što želite, niti će vam ikad biti naplaćeno više od iznosa kojeg ste vi odredili.
Neovisno o visini uloženog budžeta, Google Adwords vam nudi pristup istim alatima, i isti smještaj oglasa, kao i svima drugima.
2. Google AdWords naplaćuje po kliku (pay-per-click)
Jednom kad je marketinška kampanja spremna, a vaši oglasi aktivni, Google AdWords ne zahtjeva nikakvo plaćanje od vas dok klikanje ne počne. To znači da plaćate samo aktivne posjetitelje tj. na vama je da platite tek kad netko klikne na vaš oglas koji vodi do vaše internetske stranice. Prema tome, svaki utrošeni novac predstavlja potencijalnog kupca.
Ukoliko dođe do više klikanja nego na što je vaš budžet spreman, ne trebate se brinuti. Nakon što se dosegne maksimalna potrošnja u danu, koju vi sami određujete unaprijed, vaš oglas bit će uklonjen do sljedećeg dana.
3. Google AdWords je fleksibilan
Google AdWords ne traži veliku obavezu od vas. Ako procijenite da je potrebno, možete pauzirati ili u potpunosti zaustaviti oglašavanje, ili čak, napraviti potrebne promjene i krenuti ispočetka. Google AdWords sustav je koji se plaća na dnevnoj razini (po kliku) te vaš posao nema što izgubiti ukoliko odlučite zaustaviti trenutno oglašavanje i započeti novo.
Recimo da ste vlasnik slastičarnice i sredinom mjeseca dođe do iznenadnog kvara hladnjaka te su troškovi popravka visoki i nepredviđeni. S Google Adwords sustavom dovoljno je samo pauzirati oglašavanje (jer plaćate samo ono što koristite) te ga ponovno pokrenuti kad se za to ukaže prilika.
4. Google AdWords cilja pravu publiku
Odabirom pravih ključnih riječi, Google AdWords fokusira se na ciljanu publiku tj. onu koja već traži specifičan proizvod ili uslugu koju upravo vaš biznis nudi. Ti posjetitelji su oni koji su već spremni na djelovanje. Kupac traži i vaš oglas je taj koji se pojavljuje te upućuje kupca na vašu web stranicu. Jednostavno i brzo rješenje problema za kupca, rast biznisa za vas.
5. Google AdWords nudi selektivno oglašavanje ovisno o lokaciji
Koristeći Google AdWords oglašavanje, nudi vam se i opcija prikazivanja vaših oglasa samo na određenim područjima tj. na određenim internetskim lokacijama te u određenih geografskim područjima koja su od važnosti vašem biznisu.
Recimo da kupac iz nekog grada traži novo laptop računalo. Ako je to grad za kojeg se vaši oglasi prikazuju, vaš posao će biti taj koji će se pojavljivati u rezultatima pretraživanja i ukazati kupcu na ono što nudite.
6. Google AdWords uvijek teži boljem
S Google AdWordsom možete usporediti koliko ste uložili, a koliko dobili. Konstantnim praćenjem te analizom učinka vaše kampanje, možete vidjeti koliko je novih posjetitelja došlo do vaše internetske stranice putem vašeg oglasa, odakle su ti posjetitelji te saznati brojne druge korisne podatke, koji se mogu upotrijebiti za daljnje unapređenje vaše kampanje.
Ove su informacije bitne jer ukazuju na dijelove vašeg oglasa koji imaju učinka i služe kao smjernica u izradi nove i bolje verzije oglasa koja će privući veći broj posjetitelja.
7. Google AdWords nema granica
Google AdWords ne poznaje granice. Njegovo tržište je cijeli svijet. Njegovi su klijenti svi, neovisno o veličini biznisa i visini budžeta, i za njih Google AdWords dolazi do svake publike i svake lokacije koja im je potrebna, u svrhu povezivanja s potencijalnim kupcima i promociji njihovog posla.
Oglašavanje putem Google AdWords-a doseže čak 80% posjetitelja koji koriste internet za pretraživanje različitih proizvoda i usluga. Teško je ne zamisliti poslovni potencijal kojeg bi ta količina posjetitelja mogla imati za neki biznis.
Naša misija je iskoristiti sve pogodnosti ovog sistema za poslovne subjekte, obratite nam se s povjerenjem i mi ćemo odraditi Google AdWords kampanje maksimalno efikasno za vas!
uredu izgleda jako dobro videcemo kako izgleda u praksi