D4Web

  • O NAMA
  • PROIZVODI I USLUGE
    • IZRADA I REDIZAJN WEB STRANICA
    • GOOGLE ADWORDS OGLAŠAVANJE
    • OPTIMIZACIJA WEB STRANICA – SEO
    • CONTENT MARKETING
    • WEB HOSTING
  • D4WEB BLOG
  • KONTAKTIRAJTE NAS

7 Razloga da Uključite Google AdWords u Svoj Marketinški Plan

By D4Web Team 1 Comment

 

7 Razloga Da Uključite Google Adwords U Svoj Marketinški Plan

Image by: adwordsuzmani.org

Jedna stvar je zajednička za sve oblike poslovanja, neovisno o naravi i opsegu njihove djelatnosti. Dobar marketinški plan. Ne samo dobar, već i konstantan. Posao se uvijek treba oglašavati, novi klijenti prikupljati, a sukladno tome, biznis rasti.

Brojne su metode poslovnog oglašavanja, a razvojem interneta, ova nova marketinška platforma ponudila je i svoje sustave. Google AdWords samo je jedna od njih. Brojne prednosti Google AdWords-a učinili su ovu vrstu oglašavanja ključnim dijelom dobrog marketinškog plana svakog biznisa. Evo i zašto.

 

1. Google AdWords ne zahtjeva puno

Za razliku od oglasa u novinama, časopisima ili na jumbo plakatima koji zahtijevaju veće svote novca, Google AdWords ne traži ni obaveznu minimalnu potrošnju s vaše strane. Vi određujete budžet koji ste voljni potrošiti, nitko vas ne tjera da trošite više nego što želite, niti će vam ikad biti naplaćeno više od iznosa kojeg ste vi odredili.

Neovisno o visini uloženog budžeta, Google Adwords vam nudi pristup istim alatima, i isti smještaj oglasa, kao i svima drugima.

 

2. Google AdWords naplaćuje po kliku (pay-per-click)

Jednom kad je marketinška kampanja spremna, a vaši oglasi aktivni, Google AdWords ne zahtjeva nikakvo plaćanje od vas dok klikanje ne počne. To znači da plaćate samo aktivne posjetitelje tj. na vama je da platite tek kad netko klikne na vaš oglas koji vodi do vaše internetske stranice. Prema tome, svaki utrošeni novac predstavlja potencijalnog kupca.

Ukoliko dođe do više klikanja nego na što je vaš budžet spreman, ne trebate se brinuti. Nakon što se dosegne maksimalna potrošnja u danu, koju vi sami određujete unaprijed, vaš oglas bit će uklonjen do sljedećeg dana.

 

3. Google AdWords je fleksibilan

Google AdWords ne traži veliku obavezu od vas. Ako procijenite da je potrebno, možete pauzirati ili u potpunosti zaustaviti oglašavanje, ili čak, napraviti potrebne promjene i krenuti ispočetka. Google AdWords sustav je koji se plaća na dnevnoj razini (po kliku) te vaš posao nema što izgubiti ukoliko odlučite zaustaviti trenutno oglašavanje i započeti novo.

Recimo da ste vlasnik slastičarnice i sredinom mjeseca dođe do iznenadnog kvara hladnjaka te su troškovi popravka visoki i nepredviđeni. S Google Adwords sustavom dovoljno je samo pauzirati oglašavanje (jer plaćate samo ono što koristite) te ga ponovno pokrenuti kad se za to ukaže prilika.

 

4. Google AdWords cilja pravu publiku

Odabirom pravih ključnih riječi, Google AdWords fokusira se na ciljanu publiku tj. onu koja već traži specifičan proizvod ili uslugu koju upravo vaš biznis nudi. Ti posjetitelji su oni koji su već spremni na djelovanje. Kupac traži i vaš oglas je taj koji se pojavljuje te upućuje kupca na vašu web stranicu. Jednostavno i brzo rješenje problema za kupca, rast biznisa za vas.

 

5. Google AdWords nudi selektivno oglašavanje ovisno o lokaciji

Koristeći Google AdWords oglašavanje, nudi vam se i opcija prikazivanja vaših oglasa samo na određenim područjima tj. na određenim internetskim lokacijama te u određenih geografskim područjima koja su od važnosti vašem biznisu.

Recimo da kupac iz nekog grada traži novo laptop računalo. Ako je to grad za kojeg se vaši oglasi prikazuju, vaš posao će biti taj koji će se pojavljivati u rezultatima pretraživanja i ukazati kupcu na ono što nudite.

 

6. Google AdWords uvijek teži boljem

S Google AdWordsom možete usporediti koliko ste uložili, a koliko dobili. Konstantnim praćenjem te analizom učinka vaše kampanje, možete vidjeti koliko je novih posjetitelja došlo do vaše internetske stranice putem vašeg oglasa, odakle su ti posjetitelji te saznati brojne druge korisne podatke, koji se mogu upotrijebiti za daljnje unapređenje vaše kampanje.

Ove su informacije bitne jer ukazuju na dijelove vašeg oglasa koji imaju učinka i služe kao smjernica u izradi nove i bolje verzije oglasa koja će privući veći broj posjetitelja.

 

7. Google AdWords nema granica

Google AdWords ne poznaje granice. Njegovo tržište je cijeli svijet. Njegovi su klijenti svi, neovisno o veličini biznisa i visini budžeta, i za njih Google AdWords dolazi do svake publike i svake lokacije koja im je potrebna, u svrhu povezivanja s potencijalnim kupcima i promociji njihovog posla.

Oglašavanje putem Google AdWords-a doseže čak 80% posjetitelja koji koriste internet za pretraživanje različitih proizvoda i usluga. Teško je ne zamisliti poslovni potencijal kojeg bi ta količina posjetitelja mogla imati za neki biznis.

Naša misija je iskoristiti sve pogodnosti ovog sistema za poslovne subjekte, obratite nam se s povjerenjem i mi ćemo odraditi Google AdWords kampanje maksimalno efikasno za vas!

Filed Under: BLOG Tagged With: adwords, google, informacije, klik, marketing, oglašavanje, plan, posao, poslovni, ppc

Comments

  1. BORIS says

    August 11, 2016 at 11:14 am

    uredu izgleda jako dobro videcemo kako izgleda u praksi

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Naša lokacija

Započnite Projekt s Nama

Naše sjedište se nalazi u Rijeci, dok su naši poslovni poduhvati i suradnici raspoređeni diljem svijeta.
Sa zadovoljstvom želimo čuti o vašim trenutnim i budućim projektima, obratite nam se s povjerenjem!
Email: info@d4web.com.hr
Kontakt forma: KLIKNI OVDJE
Radno vrijeme: pon-pet 08:00-16:00

Povežite se s nama

Povežite se s nama na društvenim mrežama i pratite naše sadržaje i preporuke.
  • Facebook
  • Twitter

©2016•Sva prava pridržana•D4Web

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće (cookies) na našoj web stranici.
Postavke kolačićaPrihvati
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT