
Image by designseoblog.com
Internet marketing oglašavanje već je duže vrijeme u centru zbivanja. Rijetko koji poslovni subjekt ne koristi ovu vrstu promocije i ovisno o svom uspjehu ili manjku istog, nudi neka svoja razmišljanja i ideje. Danas svi, uključujući i marketinške stručnjake, i one koji se takvima nazivaju, pridonose širenju popularnih mitova o internet marketingu.
Kako se ne biste upustili u određene pothvate bez znanja svih činjenica, donosimo vam neke od najpopularnijih internet marketing mitova.
1. Bilo kakvi klikovi dovode do konverzije.
Znate li da možete imati tisuće i tisuće posjetitelja u jednom danu, a ipak ne ostvariti niti jednu jedinu prodaju vašeg proizvoda ili usluga? Bilo da ste B2B (business to business) ili B2C (business to customer) tvrtka, bitno je ostvarivati promet, ali ne bilo kakav promet. Treba vam promet koji je bitan za vašu tvrtku, tj. onaj koji uključuje posjetu ciljane publike vašoj stranici.
Vaša ciljana publika je ona koja će znati što učiniti jednom kad se nađe na vašoj stranici, bila to promidžba ili kupnja određenog proizvoda ili usluge. To su posjetitelji koje želite privući, koji imaju problem, a vi ste i više nego spremni pomoći im svojim proizvodima i uslugama.
2. Trebate biti prisutni na svim društvenim mrežama.
Mnogi biznisi nemaju razloga da budu na određenim društvenim mrežama. Ovisno o prirodi svog biznisa, odaberite društvenu mrežu koja najbolje odgovara vašim potrebama. Ukoliko želite izgraditi svoj brand i ostvariti odnos s kupcima, koristite Facebook. Twitter je tu za objavu svakodnevnih vijesti u vezi vašeg biznisa. Putem LinkedIn-a povežite se s drugim autoritetima iz vaše industrije.
Održavanje profila na svim društvenim mrežama zamoran je posao, koji zahtijeva mnogo vremena i resursa. Odaberite jednu ili dvije društvene mreže te se fokusirajte na izradu zanimljivog i kvalitetnog sadržaja za svoju publiku te povezivanju s istom. Imajte u vidu da kreirani i zaboravljeni profil na društvenoj mreži može biti puno štetniji od onog koji nikada nije ni postojao.
3. Nitko više ne koristi e-mail marketing.
E-mail marketing je platforma koja često biva zaboravljena i zanemarena. Ipak, upravo ova platforma bitna je za biznise, koji žele izgraditi kvalitetan i dugotrajan odnos s klijentima. Trenutno u svijetu postoji oko 3.9 milijardi e-mail računa, a očekuje se da će ta brojka narasti na vrtoglavih 4.9 milijardi do kraja 2017. godine. Svaki taj e-mail račun direktna je veza s potencijalnim kupcem.
Da, ljudi stvarno ne vole primati spam poštu. Ali, spam pošta je takva samo ukoliko je vi takvom učinite. Iznenadili biste se koliko korisnika zapravo voli primati novosti putem e-mail newslettera od tvrtke čiji ih proizvodi ili usluge zanimaju. Bitno je kreirati sadržaj koji će zanimati primatelje vaše elektroničke pošte i navesti ih na daljnje djelovanje.
4. Dovoljna je vizualno lijepa web stranica za uspjeh biznisa.
Unajmili ste vrhunske dizajnere kako bi vaš biznis imao savršenu web stranicu. Proveli ste sate s njima u odabiru elemenata svake sekcije i podsekcije. Sada je stranica podignuta i u funkciji i svi misle da stvarno dobro izgleda. Mislite da je tu kraj priče? Ni slučajno.
Vizualno lijepa web stranica nije uvjet za stranicu koja donosi zaradu. Jedna je od pogodnosti i prednosti pred konkurencijom, sigurno, ali ukoliko nije pregledna i jednostavna za navigaciju, ne sadrži informacije o vašem biznisu, poput kontakt broja ili e-maila, ne olakšava kupcu proces kupnje, ne otvara se dovoljno brzo da osigura nesmetano surfanje internetom ili nije optimizirana za pretraživanje putem mobilnih uređaja, vaša lijepo dizajnirana web stranica neće biti od velike koristi vašem biznisu.
5. Uspješne metode drugih biznisa mogu se primijeniti na vaš.
Istina i laž. Da, možete učiti od drugih tvrtki/brandova i vidjeti koje su strategije njima donijele uspjeh, a koje ne. Sigurno se može mnogo naučiti iz tuđih grešaka i pokušati upamtiti kako zaobići iste kad je u pitanju vaš posao.
Ipak, u konačnici, treba upamtiti da strategija koja je kod drugih bila uspješna ne mora biti i kod vas. Ne možete je samo ”kopirati i zalijepiti”. Zašto? Zato što nije svaka tvrtka ista, niti je svaki biznis isti, nema istu ciljanu publiku, klijente i ne raspolaže istim resursima. Zato postoje stručnjaci s višegodišnjim iskustvom, koji planiranje i kreiranje marketinške kampanje obavljaju prema vašim potrebama, kako bi vaš posao doveli do uspjeha.
Leave a Reply