Ukoliko se bavite ozbiljnom promocijom vašeg posla, vjerojatno ste dosad već razvili odličnu content marketing strategiju. Ipak, jeste li pri tome razmišljali o cilju svog sadržaja? Je li mu svrha privući i informirati čitatelje? Možda je on samo sredstvo korištenja ključnih riječi i fraza na vašoj web stranici kako bi pomogao boljem rangiranju iste u rezultatima pretraživanja?
Radi li se pak o optimizaciji stranice za konverzije, tj. za poticanje korisnika na djelovanje kupnjom određenog proizvoda ili usluge?
Ukoliko ste kao većina poslovnih korisnika na internetu, šanse su da ste se potrudili uklopiti svoj sadržaj u sve gore navedene scenarije. Ipak, iako ovaj pristup u osnovi nije pogrešan, u konačnici se ne fokusira na ono najvažnije, a to je kreiranje sadržaja koji vodi ka konverziji korisnika. Drugim riječima, sav promet koji vaša stranica primi neće vam značiti ništa ako ne dovede do konverzija.
Prema tome, na vama je da se pobrinete da sadržaj vaše web stranice bude optimiziran s ciljem konverzija. Ovo su najvažnije karakteristike takve vrste sadržaja.
1. Osobnost
Kako biste naveli čitatelje, u isto vrijeme i potencijalne kupce na konverziju, vaš sadržaj treba biti pisan u prijateljskom i toplom tonu. Drugim riječima, ukoliko vaš sadržaj ostavlja dojam teksta pisanog za udžbenik iz srednje škole, čitatelji će vas smatrati previše ukočenima i neće htjeti kupovati od vas.
Ljudi vole kupovati od drugih ljudi. Prema tome, ako predstavite svoj brand putem toplog, prijateljskog tona vašeg sadržaja, vaši korisnici će biti spremniji na konverziju.
2. Korisnost
Zabavan sadržaj će zasigurno privući čitatelje, ali onaj koji je koristan će dovesti do prodaje. Posjetitelji na vašu web stranicu dolaze u potrazi za nekim informacijama i za rješenjem svojih problema.
Ukoliko odgovor na svoja pitanja pronađu u vašem sadržaju, zasigurno će biti skloniji vašem proizvodu, a i voljni za konverziju. Pobrinite se da vaša web stranica bude glavni izvor svih informacija koje bi vaše čitatelje mogle zanimati.
3. Konkretnost
Koliko vam god bilo primamljivo pisati o opsežnim temama, tj. kreirati sadržaj namijenjen široj publici, konkretan sadržaj je onaj koji će vas dovesti do konverzija. Prema tome, pobrinite se da vaš sadržaj pokriva tematiku bitnu za vašu industriju i da je usmjeren k vašoj ciljanoj publici.
Sadržaj koji pokriva sve, a ustvari ništa konkretno bit će nezamijećen od strane čitatelje te ih zasigurno neće potaknuti ni na konverziju, a ni na povratak na vašu web stranicu.
4. Vizualna privlačnost
Sadržaj koji je vizualno zanimljiv zasigurno će privući čitatelje prije od onog koji je predstavljen u čistoj tekstualnoj formi. Sjetimo se, vaš cilj su konverzije. Njih postižemo pretvarajući čitatelje u kupce.
Za to je potrebno prvo se pobrinuti da čitatelji uistinu pročitaju vaš sadržaj i ne napuste vašu stranicu u međuvremenu. Vizualno privlačan sadržaj tu ima veliku ulogu.
Upravo putem slika, infografika, tablica, videozapisa i sličnih medija ćete privući svoje čitatelje te ih navesti da pročitaju vaš sadržaj do kraja, a onda možda i da djeluju.
5. Autoritativnost
Vaši korisnici zasigurno neće htjeti kupiti vaš proizvod ili uslugu ukoliko ne vjeruju da ste stručnjak u svom području djelovanja. Prema tome, sadržaj koji kreirate treba imati odisati vašim autoritetom nad tematikom koju pokriva.
Budite konkretni u primjerima te koristite činjenice i statistike pri pisanju. Zauzmite stav u određenoj diskusiji unutar industrije i logički objasnite razloge za svoje mišljenje.
Prije pisanja sadržaja, prethodno napravite opsežno istraživanje tematike o kojoj ćete pisati kako biste se nametnuli kao autoritet u tom polju. Time ćete navesti svoje čitatelje na to da vam vjeruju pa će se stoga i lakše odlučiti na konverziju.
6. Djeljivost
Sadržaj koji je lako djeljiv ostvaruje više konverzija, i to ne nužno od onih koji ga prvi pročitaju. Kreirajući sadržaj koji je lako djeljiv osigurat će da isti bude objavljen na više platformi, primjerice na raznim društvenim mrežama.
Sukladno tome, vaš sadržaj će doseći veći broj čitatelja koji će postati vaši potencijalni kupci. Takav sadržaj dat će i vama veći autoritet zato što korisnik koji vidi da je sadržaj objavila osoba koju poznaje ima sklonost upravo zbog te osobe vjerovati i izvoru sadržaja pa će se time lakše odlučiti i na konverziju.
Leave a Reply