Redoviti poslovni procesi, poput kontaktiranja dobavljača i partnera te stalnih i potencijalnih klijenata zahtijevaju upućivanje stotine poziva na dnevnoj razini. Sve ove aktivnosti upućuju na visoke troškove za telekomunikacijske usluge, pogotovo ukoliko se koji od spomenutih sugovornika nalazi u inozemstvu ili pak drugom kontinentu.
Veliki broj tvrtki danas se okreće korištenju Skypea, jednom od najboljih alata za online komuniciranje, kojeg koristi više od 30 milijuna ljudi diljem svijeta. Skype, putem svojih brojnim usluga, poput video poziva, jeftinih poziva u inozemstvo te instant poruka, lako i jednostavno pomaže vlasnicima biznisa da smanje troškove svoje tvrtke.
Ukoliko ste vlasnik tvrtke, obra ili startupa i već neko vrijeme razmišljate o korištenju usluga Skypea za potrebe svog poslovanja, uzmite u obzir sljedeće pogodnosti ovog alata prilikom donošenja svoje odluke:
1. Cijena
Korištenje Skypea za kontaktiranje drugih Skype korisnika je besplatno. Dapače, na ovaj način možete organizirati i male online sastanke ili pak, intervjue s potencijalnim klijentima ili kandidatima za posao u vašoj tvrtki. Također, Skype vam nudi i opciju besplatnog korištenja usluge video konferencije, ali samo s jednom osobom istovremeno. Možete i pozvati svoje kontakte s kojima često komunicirate da se pridruže Skype zajednici te i na taj način uštedjeti na telefonskom računu. Skype za ove usluge ne zahtjeva mjesečnu pretplatu.
Ukoliko pak, komunicirate s klijentima i kolegama putem fiksnih linija ili mobilnih uređaja, nudi vam se opcija „plaćanja-prema-korištenju“ (pay-as-you-go), pri čemu vam se naplaćuje manji iznos za obavljanje inozemnih poziva, ili pak pretplata na paket „Poslovni Skype“ (Skype for business), koji vam nudi jeftine pozive izvan države i prema mobilnim uređajima.
2. Nadgledanje korištenja
Praćenje troškova vaše tvrtke od iznimne je važnosti, pogotovo kada pokušavate uštedjeti na određenim područjima, poput telefonskih računa.
Koristeći Skype Manager lako možete upravljati svojim računima na Skypeu. Možete napraviti račune za sve vaše zaposlenike, postaviti plan naplate te pratiti koliko svatko uistinu troši. Na ovaj način, uvidjet ćete koja su područja kritična i gdje se najviše troši te utvrditi gdje se može uštedjeti.
3. Putni troškovi
Uspješna komunikacija s klijentima i poslovnim suradnicima diljem svijeta ključ je uspjeha svakog posla. Ipak, za uspješnu komunikaciju često se trebaju izdvojiti resursi za financiranje putnih troškova. Plaćanje skupih avionskih karata, goriva za automobil ili pak, hotelskih soba, utječe na profitabilnost tvrtke. Također, vrijeme koje provodite na putu je i vrijeme koje ne provodite u uredu, što dodatno utječe na vaš biznis.
Skype vam može pomoći da smanjite potrebu za putovanjima te time uštedite na putnim troškovima. Usluga Skype video poziva odlična je alternativa sastancima „lice u lice“, zbog toga što zadržava personalizirani pristup tradicionalnog sastanka, ali vam pruža opciju održavanja istog unutar vašeg radnog vremena i iz vašeg ureda, čime ne trošite dragocjeno vrijeme i novac.
Nadalje, Skype nudi uslugu „Grupnog video poziva“ (Group Video Calling) koji dopušta uključivanje čak 10 korisnika u video sastanak, čime vam se otvaraju posve nove opcije za održavanje sastanaka s partnerima, drugim tvrtkama, klijentima i ostalima.
4. Kontakt s kolegama i klijentima

Image by youtube.com
Skype nudi opciju „Instant poruka“ (Instant Messaging) za uspješno komuniciranje među kolegama. Koristeći ovu uslugu, vaši zaposlenici mogu pratiti napredak članova svog tima, postavljati upite ili pak, slati dokumente jedni drugima, putem opcije „Prijenosa dokumenta“ (File Transfer).
Također, jeftini inozemni pozivi i video pozivi osiguravaju vašem biznisu brze i učinkovite kanale komunikacije s klijentima, gdje god u svijetu se oni nalazili.
5. Kvaliteta poziva
U početnim danima VoIPa, kvaliteta poziva bila je loša te su pozivi često bili prekidani. Stoga, ova tehnologija nije bila dobra opcija za poslovo korištenje, jer su prekinuti poslovni sastanci i loša kvaliteta poziva negativno utjecali na mišljenje klijenata o profesionalnosti biznisa.
Ipak, danas se VoIP iznimno poboljšao, čineći Skype iznimno pouzdanim sustavom. Dokle god imate stabilnu internet vezu, vaš poziv se neće prekinuti. Pozivi prema drugim korisnicima Skypea ili pak prema fiksnim linijama su brzi te je zvuk „čist“ i korisnici ne pate od problema poput slušanja jeke svog govora ili isprekidanih rečenica svojih sugovornika.
Također, ukoliko jedan od korisnika koji sudjeluje u pozivu ima slabiju internet vezu, Skype će o tome upozoriti sve prisutne kako bi im nagovijestio mogućnost prekidanja poziva.
6. Dostupnost i jednostavnost korištenja na svim vrstama mobilnih uređaja
Brza i lagana Instalacija te jednostavnost korištenja na svim vrstama današnjih mobilnih uređaja čine Skype pravim izborom za poslovnu komunikaciju (i sve druge vrste komunikacija). Upravo zbog Skypea možete reagirati brže nego konkurencija i donijeti novi posao vašoj tvrtki (upravo se ovo dogodilo nama prije 2 mjeseca).
U okvirima globalnog poslovanja Skype je zauzeo čvrsto mjesto i teško da će ga netko od konkurenata u nekom skorijoj budućnosti dostići.
Svoja iskustva u vezi Skypea možete podijeliti u komentarima ispod…
Leave a Reply