
Image by ewebproject.com
Poslovni rast i razvoj u velikoj mjeri ovisi o vašoj prisutnosti na internetu. U današnjem svijetu, koji se pretežito temelji na mobilnosti i dostupnosti u svakom trenu i na svakom mjestu, biznisi koji ulože u responsive web dizajn (RWD) su oni koji imaju najviše uspjeha.
Responzivne web stranice su stranice koje se prilagođavaju uređaju korisnika, odnosno, određenoj veličini ekrana. Cilj takvih stranica je pružiti kvalitetno korisničko iskustvo neovisno o uređaju koji se koristi u tom trenu, poput laptopa, tableta ili pametnog telefona, koristeći tzv. responsive tehnike, odnosno tehnike prema kojima se vaša web stranica automatski prilagođava ekranu pojedinog uređaja.
Responsive web stranica nije samo korisna za vaše korisnike, već i za vaš biznis, jer kroz pružanje odličnog korisničkog iskustva vašim kupcima, poboljšava se i sveukupni dojam o vašem biznisu.
Donosimo vam 8 razloga zbog kojih je ulaganje u responsive web dizajn pametan i praktičan potez za daljnji napredak vašeg poslovanja.
1. Mobilnost je u porastu
Korisnici su ovisni o mobilnim uređajima. Čak 91% njih ima svoj mobilni uređaj stalno sa sobom – 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.
Postotak ljudi koji koriste pametne telefone pri posjeti web stranice popeo se na 10.44% u prošloj godini, što je dvostruko više nego u 2012. godini (5.42%). Slično tome, broj posjetitelja koji koriste tablet uređaje se povećao, s 5.95% u 2012. na 10.58% u 2013. godini.
2. Sve više poslova se odvija putem mobilnih uređaja
Osim korištenja društvenih mreža, mnogi korisnici koriste svoje mobilne uređaje kako bi izvršili pretragu za nekim lokalnim biznisom, a čak 88% njih nazovu ili posjete traženi biznis unutar 24 sata od pretrage.
Nadalje, čak 77% pretraga putem mobilnih uređaja korisnici obavljaju kod kuće ili u uredu, što svjedoči o privrženosti korisnika svojim mobilnim uređajima neovisno o prisutnosti kompjutera.
3. Korisnici znaju što žele
Korisnici nemaju mnogo vremena, a mnogi od njih su često i nestrpljivi. Što je duže vrijeme uploadanja vaše web stranice, veća je šansa da će odustati od otvaranja iste i otići negdje drugdje, vjerojatno na web stranicu vaše konkurencije.
Također, korisnicima je bitno da su im svi elementi stranice pregledni, na primjer, da se stranica uklapa u veličinu njihovog ekrana, bez potrebe za pomicanje (scrollanja) lijevo-desno. Bitno im je i da stranica prikazuje detaljne opise proizvoda i usluga, s opcijom zumiranja ovisno o potrebi.
4. Ključ je u kvalitetnom korisničkom iskustvu
Sve navedeno vodi do pozitivnog iskustva korisnika vaše web stranice . Brzo otvaranje stranice, prilagođavanje stranice ekranu uređaja koji se koristi, preglednost i jednostavna navigacija, elementi su responsive web dizajna koji će posjetiteljima pružiti odlično korisničko iskustvo na vašoj stranici, a možda ih i pretvoriti u kupce i odane korisnike.
Neovisno o tome koji uređaj korisnik koristi za pretraživanje, kompjuter, tablet ili pametni telefon, jedno ostaje isto. Svi korisnici žele neometano iskustvo surfanja internetom. Kroz responsive web dizajn to iskustvo im nudite i na vašoj stranici.
5. Responsive web stranicom se jednostavno upravlja
Ukoliko uložite u responsive web dizajn za vašu biznis stranicu, nećete morati imati dvije različite stranice, jednu za mobilne uređaje, drugu za kompjutere. Također, nećete morati koristiti različite stranice za sve platforme i oglašavati posebno za svaku. Bit će vam jednostavnije pratiti i upravljati marketinškom kampanjom, analizirati rezultate i pobrinuti se da su vaši korisnici zadovoljni.
6. Nije zahtjevna – manje vremena i troškova
Kreiranje web stranica za potrebe uređaja koji koriste Android sustav, za iPad i mnoge druge, kao i ažuriranje spomenutih stranica, zahtjeva puno vremena, truda, a i određeni budžet. Korištenjem jedne verzije web stranice koja je kompatibilna sa svim uređajima uštedjeti ćete na vremenu i novcu, i biti u skladu s trendovima tehnološke industrije.
7. Bolje rangiranje na web tražilicama
Ukoliko vaša stranica ima responsive web dizajn, imat će bolju poziciju u pretragama na web tražilicama. Stranica koja je kompatibilna s različitim pretraživačima (kompjuter i mobilni uređaji) i pruža sadržaj u najboljem formatu, dovest će do povećanog broja klikova za vaš biznis, i u konačnici je puno bolja za SEO i potrebe internet marketinga.
8. Responsive web dizajn je postao standard
Koliko god se vama činilo da je ova vrsta dizajna stvar budućnosti, ona to uistinu nije. Mnogi biznisi već koriste ovu tehniku i uspješni su u tome. Veliki biznisi, a među njima i vaši konkurenti, već ulažu u responsive web dizajn. Korisnici mobilnih uređaju su veliko i sveprisutno tržište, koje ni vi ne biste trebali zanemariti.
Smatra se da će do 2017. g. čak 5 milijardi ljudi koristiti mobilne uređaje s internet vezom. Korištenje responsive web stranice za vaš biznis je način da dosegnete sve postojeće i buduće korisnike i ponudite im svoje usluge.
Leave a Reply