D4Web

  • O NAMA
  • PROIZVODI I USLUGE
    • IZRADA I REDIZAJN WEB STRANICA
    • GOOGLE ADWORDS OGLAŠAVANJE
    • OPTIMIZACIJA WEB STRANICA – SEO
    • CONTENT MARKETING
    • WEB HOSTING
  • D4WEB BLOG
  • KONTAKTIRAJTE NAS

7 Koraka do Odabira Kvalitetne SEO Agencije za Vašu Web Stranicu

By D4Web Team 2 Comments

7 Koraka do Odabira Kvalitetne SEO Agencije za Vašu Web Stranicu

Image credit: dkmedia.com.au

Za većinu vlasnika web stranica (kako poslovnih tako i privatnih), pokretanje, vođenje i unapređivanje SEO kampanje mukotrpan je proces, koji zahtjeva ne samo određeno znanje, već i uloženi trud, vrijeme i brojne druge resurse.

SEO se ne treba tretirati kao zasebna strategija, već ju se treba uključiti u sve druge aspekte marketinške kampanje, kako bi u konačnici ostvarila zavidne rezultate.

To uključuje razvijanje web stranice, brandiranje, dizajniranje, upravljanje sadržajem na stranici, kao i izvan nje, izgradnju linkova, vođenje profila na društvenim mrežama te ostale marketinške zadatke.

Svi oni u konačnici tvore jednu cjelinu, a upravo o vještini SEO stručnjaka, ili pak timu stručnjaka, ovisi njezina uspješnost.

Danas brojne SEO agencije nude marketinške usluge vlasnicima web stranica i blogova. Ipak, važno je među njima razaznati prave stručnjake, od onih koji se samo na prvi pogled čine takvima.

Kod odabira kvalitetne SEO agencije za potrebe vaše online promocije, obratite pozornost na sljedeće karakteristike.

 

1. Kvalificiranost

Prvo, provjerite kvalificiranost potencijalne agencije, tj. dokaze o vještini njezinih stručnjaka. Ako agencija ima dobru reputaciju i bivši klijenti je hvale, vjerojatno se radi o stručnjacima koji se razumiju u svoj posao. Također, provjerite web stranicu Vaše potencijalne SEO agencije.

Na njoj biste trebali pronaći točne informacije o tvrtci, vlasniku, zaposlenicima i uslugama koje agencija nudi. Takve informacije u konačnici doprinose vjerodostojnosti tvrtke.

 

2. Rezultati

Svaka kvalitetna SEO agencija s lakoćom će dokazati svoju vrijednost – dajući vam uvid u dosadašnje klijente i rezultate njihovih marketinških kampanja. Drugim riječima, potkrijepit će svoje planove za vašu tvrtku dokazima o uspješnosti kampanja koje su odradili za druge, putem izvještaja o povećanju organskog prometa i višeg rangiranja stranice za različite ključne riječi i fraze.

Također, nemojte zaboraviti da se uvijek možete obratiti i drugim klijentima agencije i zamoliti ih uvid u njihova iskustva u radu s istom.

 

3. Raspon usluga

Budite oprezni kad su u pitanju agencije koje nude samo jedan pristup marketinškoj kampanji. Primjerice, brojni će vam ponuditi povećanje pozicije vaše web stranice u rezultatima pretraživanja preko noći, koristeći metodu izgradnje linkova. Ipak, koliko god ti rezultati primamljivo zvučali, u konačnici znaju biti jako riskantni i nepredvidivi.

Umjesto toga, potražite agencije koje nude više različitih pristupa vašoj kampanji s ciljem uspješnosti iste. Ukoliko je odluka spala na dvije agencije, gdje se prva primjerice bavi content marketingom, a druga nudi usluge content marketinga, ažuriranja sadržaja na stranici te vođenja društvenih mreža, izaberite drugu.

 

digitalna agencija kreativnost

Image credit: positivezero.co.uk

 

4. Kreativnost

Uspješan SEO-a zahtjeva ne samo teoretsko znanje, već i praktičnu dozu kreativnosti. Pri pregledu sadržaja koje je potencijalna agencija kreirala za druge projekte, obratite pozornost na način na koji je tekst kreiran.

Ono što vi kao vlasnik web stranice tražite je sadržaj pisan nenametljivim, prirodnim tonom, a ne onaj koji je prepun traženih ključnih riječi i očito stvoren samo za potrebe SEO-a.

 

5. Prilagodljivost

Svijet SEO-a se stalno mijenja. Google učestalo mijenja algoritme i uvodi nove faktore za rangiranje, koji znaju itekako nepovoljno utjecati na određenu marketinšku strategiju. Nove tehnologije i pristupi mijenjaju dotada uspješne strategije te svaki SEO stručnjak treba biti upućen u takve promjene i brzo se prilagođavati istima.

 

6. Izvješća i analiza podataka

Prije nego što se odlučite za usluge određene SEO agencije, pogledajte njihova izvješća i metrike na koje se fokusiraju. Koje faktore koriste? Koliko često kreiraju izvješća? Koji faktori im ukazuju na potrebne promjene i koliko su spremni na brzo djelovanje?

Sve su ovo važna pitanja upravo iz razloga što je prikupljanje, mjerenje, analiza podataka i  kreiranje izvješća te djelovanje sukladno s rezultatima ključni dio svake SEO kampanje.

 

7. Komunikacija

Tijek vaše marketinške kampanje će se mijenjati; uvodit ćete nove ideje, mijenjati ili pak, prilagođavati neke stare strategije, ažurirati podatke i obavljati brojne druge akcije. Sukladno tome, sa svojom SEO agencijom trebat ćete imati stalno otvorene kanale komunikacije, a posebice s onim stručnjakom koji je zadužen za vođenje marketinške kampanje vaše tvrtke.

 
Ukoliko imate pitanje, sugestiju ili ideju koja je povezana i nadopunjuje članak molimo napišite to u komentarima ispod…

Filed Under: SEO Tagged With: agencija, analiza, digitalna, faktor, izvjesca, komunikacija, kreativnost, kvalificiranost, odabir, prilagodljivost, raspon usluga, rezultati, seo, web stranica

Comments

  1. Leona says

    December 14, 2015 at 1:01 pm

    Odlican clanak, sve ste obuhvatili. Pozdrav iz Milana

    Reply
    • D4Web Team says

      December 14, 2015 at 1:44 pm

      Puno hvala na pozitivnoj reakciji na članak. Pozdrav i vama iz Rijeke 🙂

      Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Naša lokacija

Započnite Projekt s Nama

Naše sjedište se nalazi u Rijeci, dok su naši poslovni poduhvati i suradnici raspoređeni diljem svijeta.
Sa zadovoljstvom želimo čuti o vašim trenutnim i budućim projektima, obratite nam se s povjerenjem!
Email: info@d4web.com.hr
Kontakt forma: KLIKNI OVDJE
Radno vrijeme: pon-pet 08:00-16:00

Povežite se s nama

Povežite se s nama na društvenim mrežama i pratite naše sadržaje i preporuke.
  • Facebook
  • Twitter

©2016•Sva prava pridržana•D4Web

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće (cookies) na našoj web stranici.
Postavke kolačićaPrihvati
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT