D4Web

  • O NAMA
  • PROIZVODI I USLUGE
    • IZRADA I REDIZAJN WEB STRANICA
    • GOOGLE ADWORDS OGLAŠAVANJE
    • OPTIMIZACIJA WEB STRANICA – SEO
    • CONTENT MARKETING
    • WEB HOSTING
  • D4WEB BLOG
  • KONTAKTIRAJTE NAS

Kome Treba SEO Optimizacija za Web Tražilice?

By D4Web Team Leave a Comment

 

Kome treba SEO?

Image: forbes.com

SEO ili “Search Engine Optimization” predstavlja niz mjera i akcija koje u konačnici rezultiraju boljim pozicioniranjem (rankinzima) na web tražilicama. Najpoznatije svjetske web tražilice trenutno su Google, Bing i Yahoo.

Statistika ukazuje na njihovu važnost prilikom kreiranja poslovne strategije u toj mjeri da u prosjeku 80% korisnika interneta započinje svoje pretrage i surfanje po internetu upravo na stranicma Google-a, Yahoo-a ili Bing-a.

Procjena je da upravo na Google otpada 25% ukupnog svjetskog internet prometa. Njihov utjecaj na online promociju i poslovanje može biti presudan za svaki poslovni subjekt, kako u Hrvatskoj pa tako i u bilo kojoj zemlji na svijetu.

 

Tko Koristi Web Tražilice?

Tko koristi web tražilice?
Web tražilicama se koriste doslovno svi, bilo da se traži najbliži lokalni ovlašteni servis za perilicu ili pak želite znati kakvo je vrijeme u New Yorku. One su nepresušan izvor za informacija o bilo čemu i zato ih ljudi vole koristiti.

Poslovni potencijal web tražilica je ogroman, jer one mogu baš vas dignuti u zvijezde i dati vašem poslovnom poduhvatu vjetar u leđa (tome između ostalog služi optimizacija za web tražilice ili skraćeno SEO). S 3.5 milijarde upita na dnevoj bazi Google prednjači na tržištu, i svakodnevno radi na tome da te impresivne brojke dodatno poveća u svoju korist.

Ako pogledamo kroz perspektivu poslovnog čovjeka, to bi značilo da Google opslužuje 3.5 milijarde potencijalnih kupaca/klijenata na dnevnoj bazi…

 

Kome Treba Bolje Pozicioniranje Na Web Tražilicma?

Kome Treba Bolje Pozicioniranje Na Web Tražilicma?

Image: seochat.com

Upravo iz razloga navedenih u prethodnom poglavlju svaki poslovni subjekt bi trebao razmišljati i djelovati na način da unaprijedi svoju pristutnost na web tražilicama, a upravo tome služi SEO.

Bolji rankinzi dovode više ciljane posjete na vašu web stranicu, i to sve rezultira novim poslovnim upitima, prodajama i prijedlozima. Tako razmišljaju i u tom smjeru djeluju internet marketing profesionalci koji su zaduženi sa postizanje tih ciljeva.

 

Osnovna podjela SEO optimizacije za web tražilice

Osnovna Podjela Web Optimizacije Za Web Tražilice (SEO)

Image: postsckrippt.ca

Optimizacija za web tražilice se dijeli na On-Page i Off-Page.

On-Page SEO predstavlja sve radnje i postupke koji se mogu napraviti na samoj web stranici klijenta kako bismo privukli što veću pažnju web tražilica i time “zavrijedili” bolje rankinge za ključne pojmove u klijentovoj branši.

Neke od klasičnih radnji kojim se On-Page SEO bavi jesu tehničke karakteristike same stranice (brzina web stranice), konstrukcija URLova, optimizacija svih naslova i podnaslova u tekstovima, instaliranje SEO pluginova kod CMS web stranica (npr. WordPress, Joomla, Drupal), korištenje raznih alata za On-Page SEO analitiku, provjera strukture web stranice i strategija internog linkanja (najvrednije stranice bi trebale imati najviše internih linkova).

Ukoliko se radio redizajn ili izrada nove stranice treba obratiti pozornost na redirekt mogućih starih URLova na nove adrese. Još je puno detalja važno kada se radi On-Page optimizacija, ali sve te detalje moraju znati samo stručnjaci koji to odrađuju, klijentu su važni rezultati koji će uslijediti kroz neko vrijeme (bolji rankinzi).

Off-Page optimizacija za web tražilice podrazumijeva sve radnje koje uključuju sve ostale web stranice na internetu, a koje mogu rezultirati boljim rangiranjem na web tražilicama. Off-Page SEO je toliko važan u online promociji i poslovanju da mnoge velike kompanije upošljavaju vlasite in-house internet marketing stručnjake koji rade puno radno vrijeme samo na tome.

Mišljenja su vodećih svjetskih stručnjaka da Off-Page SEO predstavlja 2/3 posla kada želimo rangirati neku web stranicu na prvu stranicu Googlea za određeni pojam. Off-Page SEO je kontinuirani proces koji bi optimalno trebalo raditi stalno, dok u praksi tvrtke koriste ovaj način izgradnje online autoriteta u periodu između 6 mjeseci i 3 godine, dok se ne rangiraju toliko dobro da svoja financijska sredstva usmjere u nešto drugo (npr. promociju i gradnju autoriteta na društvenim mrežama, značajnija ulaganja u razvoj web stranice kroz mobilne aplikacije, ulaganja u vlastiti blog ili nešto treće).

Rezultati Off-Page SEO kampanje počnu biti vidljivi obično kroz treći ili četvrti mjesec kampanje, jer web tražilicama treba vremena da pronađu nove linkove, citate te vrednuju stranicu za koju se odnose.

Linkovi su jako važni za svaku web stranicu, jer oni predstavljaju “dobar glas” za stranicu prema kojoj su pućeni. Postoje 2 osnovne vrste linkova prema odredištu na koje se postavljaju a to su:

 

1.) Interni linkovi

To su linkovi koji su smješteni na vlastitoj web stranici (stranici od klijenta), i upućuju prema drugim stranicama unutar istog web odredišta. Ti linkovi prmarno ukazuju na kvalitetan sadržaj ili uslugu koju pruža ista web stranica (kompanija,poslovni subjekt). Već smo rekli da su interni linkovi važni za On-Page SEO jer web tražilice vrjednuju i ovu vrstu linkova prilikom određivanja kavlitete svake pojedinačne podstranice unutar istog web sjedišta.

 

2.) Eksterni linkovi

To su svi linkovi koji nisu smješteni na klijentovoj web stranici, a daju “dobar glas” prema njoj (linkaju prema njoj). Ovi linkovi mogu biti smješteni na raznih online portalima, lokalnim i poslovnim direktorijima, blogovima i stranicama u istoj i povezanim industrijama, te u konačnici svim ostalim  web stranicama. Važno je napomenuti kod linkova da moraju biti usmjereni prema kvalitetnim i sadržajem povezanim web stranicama (ako smo lokalni dostavljači pizza u Hrvatskoj link sa nekog bloga od dilera auto dijelova iz Azije baš nam neće biti od koristi).

Dakle, važna je relevantnost i kvaliteta stranica sa kojih link dolazi. U konačnici ovakvi linkovi rezultiraju boljim pozicioniranjem na web tražilicama i povećanjem online autoriteta web stranice.

Da zaključimo, SEO je potreban svakoj web stranici na internetu, a posebno svakom poslovnom subjektu koji želi ostvariti ciljeve kroz promociju i prodaju na internetu. Neke industrije su ranije prepoznale moć SEO optimizacije i sada beru plodove svojih ulaganja (novi kupci,klijenti, projekti,  poslovi,…), a neki će tek upoznati taj potencijal.

Nikad se nije kasno uključiti u SEO utrku u kojoj pobjednici ubiru najveće profite i dobivaju naslućeni PR od web portala širem interneta. Važno je napraviti dobar start (analiza i On-Page SEO), te definirati vremenski okvir trajanja kampanje i sve ostalo je na SEO stručnjacima.

seo uspjeh

Image:seomasterexpert.com

Ukoliko želite odraditi SEO kampanju za vašu web stranicu i time dovesti nove poslove slobodno nam se obratite za savjet… odradili smo već desetke uspješnih SEO kampanja na nekim od najkonkurentnijih svjetskih tržišta!

Više o našoj SEO ponudi možete pronaći OVDJE.

Filed Under: BLOG Tagged With: eksterni, engine, external, internal, interni, linkovi, off-page, on-page, optimizacija, optimization, search, seo, tražilice, web, za

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Naša lokacija

Započnite Projekt s Nama

Naše sjedište se nalazi u Rijeci, dok su naši poslovni poduhvati i suradnici raspoređeni diljem svijeta.
Sa zadovoljstvom želimo čuti o vašim trenutnim i budućim projektima, obratite nam se s povjerenjem!
Email: info@d4web.com.hr
Kontakt forma: KLIKNI OVDJE
Radno vrijeme: pon-pet 08:00-16:00

Povežite se s nama

Povežite se s nama na društvenim mrežama i pratite naše sadržaje i preporuke.
  • Facebook
  • Twitter

©2016•Sva prava pridržana•D4Web

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće (cookies) na našoj web stranici.
Postavke kolačićaPrihvati
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT