D4Web

  • O NAMA
  • PROIZVODI I USLUGE
    • IZRADA I REDIZAJN WEB STRANICA
    • GOOGLE ADWORDS OGLAŠAVANJE
    • OPTIMIZACIJA WEB STRANICA – SEO
    • CONTENT MARKETING
    • WEB HOSTING
  • D4WEB BLOG
  • KONTAKTIRAJTE NAS

5 Strategija Za Pokretanje Vaše Pasivne SEO Kampanje

By D4Web Team Leave a Comment

5 Strategija Za Pokretanje Vaše Pasivne SEO Kampanje

Image by optimumseo.com.au

Baš kao i druge strategije, poput onih za content marketing, ili pak za marketing na društvenim mrežama, tako i vaša SEO strategija zahtijeva pokoji popravak s vremena na vrijeme, kako bi je se ”osvježilo” i dovelo u korak s trenutnim trendovima.

Jasno je da se SEO industrija stalno mijenja, sukladno s promjenama u tražilicama te ažuriranjem Googleovih algoritama. Trendovi korisnika se također mijenjaju, ovisno o novim tehnologijama i generacijama, te je prema tome na vama da osigurate da vaša SEO strategija ne zaostane za ostalima, već da se prilagodi novoj okolini.

Da, u početku je dosljednost ključ uspjeha svake SEO kampanje. Rad na sadržaju, odabiranje ključnih riječi, te vaš cjelokupni pristup kampanji treba biti dosljedan iz tjedna u tjedan, pa čak i iz mjeseca u  mjesec, kako bi se u konačnici vidjeli rezultati vaše kampanje. Ipak, ponekad vlasnici poslovnih subjekata preozbiljno shvate potrebu za dosljednošću, te svoju početnu strategiju koriste predugo, ne unoseći nikakve promjene, a zaboravljajući pritom da je za uspjeh SEO-a važno upravo održavanje ravnoteže između dosljednosti i prilagođavanja promjenama.

Takva pasivna praksa dovodi do ustajale SEO kampanje, koja daje male ili nikakve rezultate. Kako biste prekinuli ovakvo stanje vaše kampanje, donosimo vam pet strategija za “osvježavanje” vaše SEO kampanje i prilagođavanje iste novim trendovima.

 

1. Iskoristite različite vrste medija

Ovo je jedan od najjednostavnijih načina ”osvježavanja” vaše kampanje, a sasvim slučajno, to je ujedno i najučinkovitija taktika koja će uvelike pomoći vašem SEO-u. Većina biznisa drži se svoje rutine, te koristi odabrani opus medija, primjerice sav svoj trud ulažu u pisani sadržaj i infografike. Takva strategija je učinkovita do jedne mjere.

Ipak, imajte u vidu da će korištenje raznih oblika medija dovesti do povećane vidljivosti vaše web stranice. Radi se o tome da različiti ljudi koriste i reagiraju  na različite formate. Prema tome, koristeći više oblika medija ostvarit ćete više prometa i postići više podjela svojih objava (shareova). Zapamtite da ne morate u potpunosti promijeniti svoju SEO kampanju; dovoljno je povremeno uklopiti nove formate u vaš svakidašnji rad.

 

2. Odaberite druge ključne riječi i teme

seo kljucne rijeci

Image by optimumseo.com.au

Ključne riječi i teme su najčešći uzrok stagnacije SEO kampanje, pošto je lako upasti u stalni, monotoni proces pisanja i optimiziranja. Međutim, što se više penjete na ljestvici rangova, te što više pokrivate teme unutar svoje industrije, sve je teže naći nove ideje i područja koja niste obradili u svojim sadržajima te rangirati za specifične ključne riječi.

Ključ uspjeha nalazi se u pronalaženju novih tema, koje još ni vi, a ni vaša konkurencija, niste obradili, te u korištenju novih ključnih riječi kako bi se horizontalno proširila vaša vidljivost u tražilicama.

 

3. Pronađite nove autore

Poboljšajte sadržaj svoje web stranice koristeći nove autore, s novim glasom, idejama i stilom pisanja.  Neovisno o tome koristite li ili ne sadržaje gostujućih autora, ili se pak uvijek oslanjate na iste pisce, monotonost i ustaljenost lako zavladaju blogom.

Pronađite nove pisce koji bi željeli objaviti svoje sadržaje na vašem blogu i time “osvježite” vašu stranicu. Za početak, možete potražiti nove autorske nade unutar svoje organizacije. Možda bi netko od vaših zaposlenika bio spreman podijeliti s publikom svoje vidike i ideje.

Možete se obratiti i važnim autoritetima u svojoj industriji te vidjeti ukoliko bi ih zanimala objava materijala na vašem blogu. Na ovaj način, oni bi promovirali sadržaj koji napišu za vas, a vi biste u konačnici profitirali od povećanja autoriteta i vidljivosti branda.

 

4. Promijenite strategije na društvenim mrežama

Strategija drustvenih mreza

Image by thedishh.com

Svaka društvena mreža ima svoje prednosti, nedostatke te različitu paletu korisnika koji se njima služe. Ukoliko se oslanjate samo na jednu ili dvije platforme, razmislite o promjeni.

Možete se odlučiti za istraživanje društvenih mreža koje do sada niste koristili, testiranje kampanja na njima te prema postignutim rezultatima, donijeti odluku o uvođenju nove društvene mreže u vašu marketing kampanju.

Također, možete iznova raspodijeliti količinu vremena i resursa koje koristite za svoje postojeće društvene mreže, te se odlučiti na nove strategije kako biste dali dodatni poticaj svojoj kampanji.

 

5. Provjerite navigaciju svoje web stranice

Iako je ova taktika malo zahtjevnija od ostalih navedenih ovdje, bit će od velike pomoći vašoj ustajaloj SEO kampanji. Jednostavna i jasna navigacija je važan aspekt uspjeha vaše web stranice, posebice sa stajališta kvalitetnog korisničkog iskustva. Prema tome, poboljšanjem navigacije web stranice popravljate ne samo vaš SEO, već pružate svojim posjetiteljima neometano surfanje vašom web stranicom.

Najbolji način poboljšanja navigacije leži u skromnosti. Smanjite svoje stranice (pages) na najmanji broj sekcija na koji možete, ali osigurajte da vaši korisnici mogu i dalje lako naći ono što traže. Promijenite nazive svojih stranica tako da na kratak i jasan način predočavaju korisnicima svoj sadržaj.  Također, koristite unutarnje poveznice (interlinking) kako biste osigurali da niti jedan dio vaše web stranice nije više od tri klika udaljen.

Filed Under: Internet Marketing, SEO Tagged With: engine, interlinking, kampanja, nova, online, optimization, pasivna, posao, promocija, savjet, search, seo, strategija, tipovi, web

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Naša lokacija

Započnite Projekt s Nama

Naše sjedište se nalazi u Rijeci, dok su naši poslovni poduhvati i suradnici raspoređeni diljem svijeta.
Sa zadovoljstvom želimo čuti o vašim trenutnim i budućim projektima, obratite nam se s povjerenjem!
Email: info@d4web.com.hr
Kontakt forma: KLIKNI OVDJE
Radno vrijeme: pon-pet 08:00-16:00

Povežite se s nama

Povežite se s nama na društvenim mrežama i pratite naše sadržaje i preporuke.
  • Facebook
  • Twitter

©2016•Sva prava pridržana•D4Web

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće (cookies) na našoj web stranici.
Postavke kolačićaPrihvati
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT