
Image by optimumseo.com.au
Baš kao i druge strategije, poput onih za content marketing, ili pak za marketing na društvenim mrežama, tako i vaša SEO strategija zahtijeva pokoji popravak s vremena na vrijeme, kako bi je se ”osvježilo” i dovelo u korak s trenutnim trendovima.
Jasno je da se SEO industrija stalno mijenja, sukladno s promjenama u tražilicama te ažuriranjem Googleovih algoritama. Trendovi korisnika se također mijenjaju, ovisno o novim tehnologijama i generacijama, te je prema tome na vama da osigurate da vaša SEO strategija ne zaostane za ostalima, već da se prilagodi novoj okolini.
Da, u početku je dosljednost ključ uspjeha svake SEO kampanje. Rad na sadržaju, odabiranje ključnih riječi, te vaš cjelokupni pristup kampanji treba biti dosljedan iz tjedna u tjedan, pa čak i iz mjeseca u mjesec, kako bi se u konačnici vidjeli rezultati vaše kampanje. Ipak, ponekad vlasnici poslovnih subjekata preozbiljno shvate potrebu za dosljednošću, te svoju početnu strategiju koriste predugo, ne unoseći nikakve promjene, a zaboravljajući pritom da je za uspjeh SEO-a važno upravo održavanje ravnoteže između dosljednosti i prilagođavanja promjenama.
Takva pasivna praksa dovodi do ustajale SEO kampanje, koja daje male ili nikakve rezultate. Kako biste prekinuli ovakvo stanje vaše kampanje, donosimo vam pet strategija za “osvježavanje” vaše SEO kampanje i prilagođavanje iste novim trendovima.
1. Iskoristite različite vrste medija
Ovo je jedan od najjednostavnijih načina ”osvježavanja” vaše kampanje, a sasvim slučajno, to je ujedno i najučinkovitija taktika koja će uvelike pomoći vašem SEO-u. Većina biznisa drži se svoje rutine, te koristi odabrani opus medija, primjerice sav svoj trud ulažu u pisani sadržaj i infografike. Takva strategija je učinkovita do jedne mjere.
Ipak, imajte u vidu da će korištenje raznih oblika medija dovesti do povećane vidljivosti vaše web stranice. Radi se o tome da različiti ljudi koriste i reagiraju na različite formate. Prema tome, koristeći više oblika medija ostvarit ćete više prometa i postići više podjela svojih objava (shareova). Zapamtite da ne morate u potpunosti promijeniti svoju SEO kampanju; dovoljno je povremeno uklopiti nove formate u vaš svakidašnji rad.
2. Odaberite druge ključne riječi i teme

Image by optimumseo.com.au
Ključne riječi i teme su najčešći uzrok stagnacije SEO kampanje, pošto je lako upasti u stalni, monotoni proces pisanja i optimiziranja. Međutim, što se više penjete na ljestvici rangova, te što više pokrivate teme unutar svoje industrije, sve je teže naći nove ideje i područja koja niste obradili u svojim sadržajima te rangirati za specifične ključne riječi.
Ključ uspjeha nalazi se u pronalaženju novih tema, koje još ni vi, a ni vaša konkurencija, niste obradili, te u korištenju novih ključnih riječi kako bi se horizontalno proširila vaša vidljivost u tražilicama.
3. Pronađite nove autore
Poboljšajte sadržaj svoje web stranice koristeći nove autore, s novim glasom, idejama i stilom pisanja. Neovisno o tome koristite li ili ne sadržaje gostujućih autora, ili se pak uvijek oslanjate na iste pisce, monotonost i ustaljenost lako zavladaju blogom.
Pronađite nove pisce koji bi željeli objaviti svoje sadržaje na vašem blogu i time “osvježite” vašu stranicu. Za početak, možete potražiti nove autorske nade unutar svoje organizacije. Možda bi netko od vaših zaposlenika bio spreman podijeliti s publikom svoje vidike i ideje.
Možete se obratiti i važnim autoritetima u svojoj industriji te vidjeti ukoliko bi ih zanimala objava materijala na vašem blogu. Na ovaj način, oni bi promovirali sadržaj koji napišu za vas, a vi biste u konačnici profitirali od povećanja autoriteta i vidljivosti branda.
4. Promijenite strategije na društvenim mrežama

Image by thedishh.com
Svaka društvena mreža ima svoje prednosti, nedostatke te različitu paletu korisnika koji se njima služe. Ukoliko se oslanjate samo na jednu ili dvije platforme, razmislite o promjeni.
Možete se odlučiti za istraživanje društvenih mreža koje do sada niste koristili, testiranje kampanja na njima te prema postignutim rezultatima, donijeti odluku o uvođenju nove društvene mreže u vašu marketing kampanju.
Također, možete iznova raspodijeliti količinu vremena i resursa koje koristite za svoje postojeće društvene mreže, te se odlučiti na nove strategije kako biste dali dodatni poticaj svojoj kampanji.
5. Provjerite navigaciju svoje web stranice
Iako je ova taktika malo zahtjevnija od ostalih navedenih ovdje, bit će od velike pomoći vašoj ustajaloj SEO kampanji. Jednostavna i jasna navigacija je važan aspekt uspjeha vaše web stranice, posebice sa stajališta kvalitetnog korisničkog iskustva. Prema tome, poboljšanjem navigacije web stranice popravljate ne samo vaš SEO, već pružate svojim posjetiteljima neometano surfanje vašom web stranicom.
Najbolji način poboljšanja navigacije leži u skromnosti. Smanjite svoje stranice (pages) na najmanji broj sekcija na koji možete, ali osigurajte da vaši korisnici mogu i dalje lako naći ono što traže. Promijenite nazive svojih stranica tako da na kratak i jasan način predočavaju korisnicima svoj sadržaj. Također, koristite unutarnje poveznice (interlinking) kako biste osigurali da niti jedan dio vaše web stranice nije više od tri klika udaljen.
Leave a Reply