D4Web

  • O NAMA
  • PROIZVODI I USLUGE
    • IZRADA I REDIZAJN WEB STRANICA
    • GOOGLE ADWORDS OGLAŠAVANJE
    • OPTIMIZACIJA WEB STRANICA – SEO
    • CONTENT MARKETING
    • WEB HOSTING
  • D4WEB BLOG
  • KONTAKTIRAJTE NAS

Kako Odraditi Kvalitetan Lokalni SEO za Tvrtku Koja Posluje na Više Lokacija?

By D4Web Team Leave a Comment

Lokalni SEO - vise lokacija - primjer Rijeka
Lokalni SEO od iznimne je važnosti za vlasnike lokalnih poslovnih poduhvata. Optimiziranje web stranice ovisno o lokaciji vaše tvrtke može doprinijeti uspješnosti istog na više načina. Vaša tvrtka će se pojaviti u lokalnim direktorijima, Google mapama te postići bolju poziciju u rezultatima pretraživanja na internetu.

Većina ovih strategija temelji se na određenoj lokaciji vaše tvrtke. Primjerice, jedan od važnijih koraka uključuje pružanje točnih informacija u vezi vašeg poslovanja vašim korisnicima. Naziv vašeg poslovnog subjekta, ime vlasnika, adresa, telefonski broj i slični podaci moraju biti točni i dostupni na internetu u svakom trenutku. Također, grad i država u kojima se nalazi tvrtka često se koriste u pisanim sadržajima na stranicama.

Ova praksa predstavlja problem tvrtkama koje se nalaze na više od jedne lokacije te nisu sigurni kako lokalno optimizirati svoju web stranicu za svoje potrebe. Rješenje je jednostavno.

 

1. Koristite jednu domenu

Korištenje posebnih domena za svaku, pojedinu lokaciju vašeg poslovanja je zasigurno vaša prva misao. Velik broj tvrtki koristi ovu strategiju koja je, u teoriji, logičan izbor jer svaka lokacija je drugačija te bi trebala imati svoju poziciju u rezultatima pretraživanja.

Ipak,  praksa pokazuje drugačije. Korištenje više domena za jedan posao je u konačnici neuspješna strategija. Googleovi roboti i korisnici koji surfaju internetom mogu biti zbunjeni kad vide više domena za jedan brand.

Dakle, čak i ako trebate odvojiti informacije za svaku pojedinu lokaciju vašeg poslovanja, i dalje je bolje da koristite jednu središnju (root) domenu za integriranje svih informacija koje možete predstaviti u posebnim formatima na vašoj web stranici. Korištenje jedne domene daje vašoj web stranici jači autoritet i veću vidljivost koja bi inače bila manja i podijeljena na više lokacija.

 

2. Kreirajte stranicu za svaku lokaciju

Iako ste smjestili sve lokacije unutar jedne domene, i dalje je važno posebno tretirati svaku. Inače, Google neće uopće shvatiti da imate više lokacija unutar iste domene, a vaši korisnici neće moći naći onu koja je najbliža njima.

Kako biste osigurali da se vaše lokacije jasno razlikuju trebate kreirate posebnu stranicu (page) za svaku i smjestiti je, primjerice, u navigaciji vaše web stranice pod „Lokacije“ ili na sličnom mjestu. U naslovu stranice istaknite grad ili kvart kojem pripada pojedina lokacija te napišite duži sadržaj u kojem ćete opisati njene najvažnije značajke i prednosti. Također, za svaku lokaciju uključite i adresu i telefonski broj. Na ovaj način objasnit ćete Googleu razmještaj svojih lokacija te ukazati na vezu sa glavnim brandom.

Također, ne zaboravite i popisati sve lokacije na vašoj web stranici, pod „Poslovnice“ ili „Kontakt“, zajedno s adresom i kontakt podacima svake.

 

3. Provjerite vanjske liste i ispravite greške

lokalni seo - image 2

Image by webmarketflorida.com

Nažalost, odvojeni kontakt podaci za svaku, pojedinu lokaciju vaše tvrtke na web stranici nisu dovoljni kad je u pitanju Google. On, također, traži i vanjske izvore kako bi organizirao i provjerio indeksirane informacije. Bilo kakve nepravilnosti brzo će dovesti do pada pozicije vaše web stranice u rezultatima pretraživanja.

Kako biste spriječili takve probleme, potrebno je provjeriti sve lokalne liste i direktorije kako biste se uvjerili da su vaše informacije točne. Primjerice, jedna stranica koju zasigurno želite provjeriti je TripAdvisor te i druge stranice koje uključuje recenzije lokalnih biznisa.

 

4. Pišite lokalno

Ukoliko imate jedan blog, ova praksa će biti nešto teža. Ipak, važno je da uključite sadržaj koji je pisan posebno za svaku od vaših lokacija. To znači da trebate navesti grad ili kvart kojem pripada pojedina lokacija u naslovu i tijelu sadržaja.

Pri odabiru tema za pisanje za pojedinu lokaciju, iskoristite nedavna zbivanja i zanimljivosti vezane za nju. Možda su zaposleni novi radnici, proslavljena godišnjica poslovanja ili je pak, organiziran posebni događaj u kvartu.

Ovakvi sadržaji uvelike će pomoći vašem lokalnom rangiranju za pojedinu lokaciju.

 

5. Prepustite upravljanje online recenzijama pojedinoj lokaciji

Recenzije su jako važne za poslovanje svake pojedinačne lokacije filijale, pa tako i za lokalni SEO. Što ih više imate i što su bolje, to će bolju poziciju vaša web stranica ostvariti u rezultatima pretraživanja.

Pošto će svaka vaša lokacija biti posebno navedena na web stranicama, na svakoj će biti i odgovornost da upravlja svojim online recenzijama.

Pobrinite se da vaši zaposlenici znaju kako ohrabriti kupce da ostave recenzije na tim stranicama i opišu svoje iskustvo s vašim biznisom. Također, objasnite im da trebaju aktivno upravljati recenzijama, komentirati na one pozitivne s izrazima zahvale te odgovarati na one negativne s optimizmom i željom za poboljšanje korisničkog iskustva.

Filed Under: SEO Tagged With: lokacija, lokalni, poslovanje, sadrzaj, seo, tvrtka, više

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Naša lokacija

Započnite Projekt s Nama

Naše sjedište se nalazi u Rijeci, dok su naši poslovni poduhvati i suradnici raspoređeni diljem svijeta.
Sa zadovoljstvom želimo čuti o vašim trenutnim i budućim projektima, obratite nam se s povjerenjem!
Email: info@d4web.com.hr
Kontakt forma: KLIKNI OVDJE
Radno vrijeme: pon-pet 08:00-16:00

Povežite se s nama

Povežite se s nama na društvenim mrežama i pratite naše sadržaje i preporuke.
  • Facebook
  • Google+
  • Twitter

©2016•Sva prava pridržana•D4Web

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće (cookies) na našoj web stranici.
Postavke kolačićaPrihvati
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT