D4Web

  • O NAMA
  • PROIZVODI I USLUGE
    • IZRADA I REDIZAJN WEB STRANICA
    • GOOGLE ADWORDS OGLAŠAVANJE
    • OPTIMIZACIJA WEB STRANICA – SEO
    • CONTENT MARKETING
    • WEB HOSTING
  • D4WEB BLOG
  • KONTAKTIRAJTE NAS

Vrijednost Internet Marketinga: Statistike Koje ne Možete Ignorirati

By D4Web Team Leave a Comment

Vrijednost Internet Marketinga: Statistike Koje Ne Možete Ignorirati

Image by designseoblog.com

Internet marketing platforma postala je, jednom riječju, sveprisutna. Kreiranje web stranice, optimizacija tražilica, izrada custom sadržaja, korištenje newslettera ili pak, promocija biznisa putem društvenih mreža, brojne su taktike za koje ste čuli, ali za koje se možda još niste odlučili da postanu dio marketinške strategije vašeg poslovnog subjekta.

U daljnjem tekstu predstavit ćemo vam činjenice, statistike i rezultate provedenih istraživanja, u nadi da će vam ovi podaci ukazati na vrijednost, a i budućnost, internet marketing platforme, i dakako, na njenu važnost za vaš biznis.

 

Web stranice i SEO

  • 93% iskustva na internetu započinje web tražilicom. (Izvor: Search Engine Journal)
  • Najbolje pozicionirani rezultati u Googleu dobiju oko 32-45% posjeta. (Izvor: Search Engine Watch i autor ovog teksta)
  • Od 5.9 milijardi pretraga na Googleu svaki dan (2013), čak 78% korisnika traži proizvode i usluge online. (Izvor: B2B Marketing i statisticbrain.com)
  • Samo 48% pretraga rezultira prirodnim klikom. Ostalih 52% rezultira klikom na plaćeni oglas, odlaskom sa stranice rezultata pretrage bez klikanja na ijednu stranicu, ili početkom nove pretrage. (Izvor: Brent Carnduff)
  • 54% B2B (business-to-business) kupaca započinje svoj proces kupnje s neformalnim istraživanjem poslovnog subjekta; oko 80% vremena istrage se provodi online. (Izvor: B2B Marketing)
  • 54% Amerikanaca zamijenilo je telefonske imenike internetom i lokalnim pretragama. (Izvor: comScore)

 

Content marketing (marketing sadržajem)

  • 78% glavnih marketinaša smatra da je budućnost marketinga custom sadržaj (članci, blogovi, infografika,videozapisi itd). (Izvor: Hanley–Wood Business Media)
  • 9 od 10 organizacija koristi sadržaj za marketing. (Izvor: Content Marketing Institute)
  • Kad su upitani da definiraju glavni izazov contenta marketinga, 30% marketinaša odgovorilo je ”nedostatak vremena”, 11% da ”ne mogu proizvesti dovoljno sadržaja”, dok je 11% kao problem navelo ”kreiranje zanimljivog sadržaja”. (Izvor: Rober Rose)
  • Najučinkovitiji B2B marketinaši koji koriste content marketing: 1) imaju pisanu strategiju; 2) služe se  brojnim, različitim taktikama; 3) koriste u prosjeku sedam drugačijih platformi za društvene mreže; i 4) odvajaju skoro 40% svog budžeta za potrebe content marketinga. (Izvor: Flip Creator)
  • Tri glavna cilja B2B content marketinga su jačanje marke (branda; 82%), stvaranje posjetitelja (74%) i prikupljanje kupaca (73%). (Izvor: Flip Creator)
  • 90% korisnika smatra custom sadržaj korisnim, dok 78% vjeruje kako organizacije koje nude custom sadržaj žele izgraditi dobar odnos sa svojim kupcima. (Izvor: TMG Custom Media)
  • 68% korisnika će izdvojiti vrijeme za čitanje sadržaja marke (branda) koja ih zanima. (Izvor: The CMA)

 

Blog

  • Blog je najpopularnija taktika content marketinga, koju koristi 73% digitalnih marketingaša. (Izvor: Moz)
  • Više od 50% online korisnika čita blogove. (Izvor: eMarketer)
  • 76% B2B orijentiranih tvrtki imaju blogove.(Izvor: Flip Creator)
  • B2B tvrtke koje koriste blog stvaraju 67% više posjetitelja (leadova) od onih koje ne koriste blog platformu. (Izvor: Social Times)
  • Web stranice s blog sekcijom imaju 434% više indeksiranih stranica. (Izvor: Social Media Today)
  • 61% korisnika ostvarili su kupnju prema preporuci objave na blogu. (Izvor: Jeff Bullas)
  • 60% korisnika imaju pozitivan dojam o tvrtci nakon što pročitaju sadržaj na njenom blogu. (Izvor: Content+)

 

Društvene mreže

  • 72% svih korisnika interneta je sada aktivno na društvenim mrežama. (Izvor: Social Media Today)
  • 7 od 10 korisnika je naklonjeno korištenju lokalnog poslovnog subjekta, ukoliko isti pruža informacije na društvenim mrežama. (Izvor: comScore Networks/TMP Directional Marketing)
  • Tri najbolje društvene mreže koje koriste B2B marketinaši su LinkedIn (91%), Twitter (85%) i Facebook (81%). (Izvor: Flip Creator)
  • 83% B2B marketinaša ulaže u društvene medije zbog jačanja marke (branda), 69% kako bi povećalo promet prema web stranici, a 65% kako bi dobilo uvid u marketing. (Social Media Today)
  • 70% marketinaša stječe nove kupce putem Facebooka. (Social Media Today)
  • 34% marketinaša koristi Twitter za stvaranje posjetitelja. (Social Media Today)
  • LinkedIn stvara više posjetitelja za B2B tvrtke nego Facebook, Twitter i blogovi. Ipak, samo 47% marketinaša ga aktivno koristi, za razliku od 90% njih koji koriste Facebook. (Izvor: Inside View)

 

E-mail marketing

  • Od 2013. godine, u svijetu postoji oko 3.9 milijardi e-mail računa, a očekuje se da će ta brojka narasti na 4.9 milijardi do kraja 2017. godine. (Izvor: Radicati Group)
  • 91% korisnika se služi e-mailom barem jednom dnevno. (Izvor: Exact Target)
  • Kad je u pitanju marketing putem e-maila, korisnici troše 138% više od onih koji ne primaju ponude putem elektronske pošte. (Izvor: Convince and Convert)
  • 90% korisnika preferira primanje novosti putem e-maila (newsletter), dok samo 10% za istu radnju odabire Facebook. (Izvor: Nielsen Norman Group)
  • 48% korisnika preferira komunikaciju s markom (brandom) putem e-maila. (Izvor: Direct Marketing News)
  • 60% marketinaša je izjavilo da je e-mail marketing ostvario povrat uložene investicije (ROI – return of investment) za njihov biznis. (Izvor: Marketing Sherpa)
  • E-mail je skoro 40 puta uspješniji od Facebooka i Twittera u privlačenju novih korisnika. (Izvor: McKinsey & Company)

 

Mobilni marketing

  • Do kraja 2014. godine, 1.76 milijardi ljudi u svijetu će posjedovati i koristiti smartphone uređaje, što je povećanje od 25% u odnosu na podatke iz 2013. godine. (Izvor: eMarketer)
  • Prosječna osoba provjeri svoj smarthphone uređaj 34 puta dnevno. (Izvor: Personal and Ubiquitous Computing)
  • 91% odraslih ljudi imaju svoj mobilni uređaj stalno sa sobom – 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. (Izvor: Nielsen Study)
  • 70% pretraga putem mobilnih uređaja rezultira djelovanjem unutar sata. (Izvor: Bing)
  • 88% korisnika koji traže lokalni biznis putem mobilnog uređaja, nazovu ili posjete taj biznis unutar 24 sata. (Izvor: Google Mobile Movement Study)
  • 48% korisnika smatra da web stranica nekog biznisa koja ne funkcionira dobro na mobilnom uređaju ukazuje na to da vlasniku nije dovoljno stalo do kupaca (Izvor: HubSpot)
  • Mobilni oglasi djeluju 4-5 puta bolje od online oglasa. (Izvor: iMedia Connection)
  • Do 2016. god., 88% svih lokalnih oglašavanja će biti na mobilnim uređajima. (Izvor: Borell)

Filed Under: Internet Marketing Tagged With: blog, content, društvene, e-mail, internet, marketing, mobilni, mreže, sadrzaj, seo, statistika, vrijednost

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Naša lokacija

Započnite Projekt s Nama

Naše sjedište se nalazi u Rijeci, dok su naši poslovni poduhvati i suradnici raspoređeni diljem svijeta.
Sa zadovoljstvom želimo čuti o vašim trenutnim i budućim projektima, obratite nam se s povjerenjem!
Email: info@d4web.com.hr
Kontakt forma: KLIKNI OVDJE
Radno vrijeme: pon-pet 08:00-16:00

Povežite se s nama

Povežite se s nama na društvenim mrežama i pratite naše sadržaje i preporuke.
  • Facebook
  • Twitter

©2016•Sva prava pridržana•D4Web

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće (cookies) na našoj web stranici.
Postavke kolačićaPrihvati
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT