
Image by designseoblog.com
Internet marketing platforma postala je, jednom riječju, sveprisutna. Kreiranje web stranice, optimizacija tražilica, izrada custom sadržaja, korištenje newslettera ili pak, promocija biznisa putem društvenih mreža, brojne su taktike za koje ste čuli, ali za koje se možda još niste odlučili da postanu dio marketinške strategije vašeg poslovnog subjekta.
U daljnjem tekstu predstavit ćemo vam činjenice, statistike i rezultate provedenih istraživanja, u nadi da će vam ovi podaci ukazati na vrijednost, a i budućnost, internet marketing platforme, i dakako, na njenu važnost za vaš biznis.
Web stranice i SEO
- 93% iskustva na internetu započinje web tražilicom. (Izvor: Search Engine Journal)
- Najbolje pozicionirani rezultati u Googleu dobiju oko 32-45% posjeta. (Izvor: Search Engine Watch i autor ovog teksta)
- Od 5.9 milijardi pretraga na Googleu svaki dan (2013), čak 78% korisnika traži proizvode i usluge online. (Izvor: B2B Marketing i statisticbrain.com)
- Samo 48% pretraga rezultira prirodnim klikom. Ostalih 52% rezultira klikom na plaćeni oglas, odlaskom sa stranice rezultata pretrage bez klikanja na ijednu stranicu, ili početkom nove pretrage. (Izvor: Brent Carnduff)
- 54% B2B (business-to-business) kupaca započinje svoj proces kupnje s neformalnim istraživanjem poslovnog subjekta; oko 80% vremena istrage se provodi online. (Izvor: B2B Marketing)
- 54% Amerikanaca zamijenilo je telefonske imenike internetom i lokalnim pretragama. (Izvor: comScore)
Content marketing (marketing sadržajem)
- 78% glavnih marketinaša smatra da je budućnost marketinga custom sadržaj (članci, blogovi, infografika,videozapisi itd). (Izvor: Hanley–Wood Business Media)
- 9 od 10 organizacija koristi sadržaj za marketing. (Izvor: Content Marketing Institute)
- Kad su upitani da definiraju glavni izazov contenta marketinga, 30% marketinaša odgovorilo je ”nedostatak vremena”, 11% da ”ne mogu proizvesti dovoljno sadržaja”, dok je 11% kao problem navelo ”kreiranje zanimljivog sadržaja”. (Izvor: Rober Rose)
- Najučinkovitiji B2B marketinaši koji koriste content marketing: 1) imaju pisanu strategiju; 2) služe se brojnim, različitim taktikama; 3) koriste u prosjeku sedam drugačijih platformi za društvene mreže; i 4) odvajaju skoro 40% svog budžeta za potrebe content marketinga. (Izvor: Flip Creator)
- Tri glavna cilja B2B content marketinga su jačanje marke (branda; 82%), stvaranje posjetitelja (74%) i prikupljanje kupaca (73%). (Izvor: Flip Creator)
- 90% korisnika smatra custom sadržaj korisnim, dok 78% vjeruje kako organizacije koje nude custom sadržaj žele izgraditi dobar odnos sa svojim kupcima. (Izvor: TMG Custom Media)
- 68% korisnika će izdvojiti vrijeme za čitanje sadržaja marke (branda) koja ih zanima. (Izvor: The CMA)
Blog
- Blog je najpopularnija taktika content marketinga, koju koristi 73% digitalnih marketingaša. (Izvor: Moz)
- Više od 50% online korisnika čita blogove. (Izvor: eMarketer)
- 76% B2B orijentiranih tvrtki imaju blogove.(Izvor: Flip Creator)
- B2B tvrtke koje koriste blog stvaraju 67% više posjetitelja (leadova) od onih koje ne koriste blog platformu. (Izvor: Social Times)
- Web stranice s blog sekcijom imaju 434% više indeksiranih stranica. (Izvor: Social Media Today)
- 61% korisnika ostvarili su kupnju prema preporuci objave na blogu. (Izvor: Jeff Bullas)
- 60% korisnika imaju pozitivan dojam o tvrtci nakon što pročitaju sadržaj na njenom blogu. (Izvor: Content+)
Društvene mreže
- 72% svih korisnika interneta je sada aktivno na društvenim mrežama. (Izvor: Social Media Today)
- 7 od 10 korisnika je naklonjeno korištenju lokalnog poslovnog subjekta, ukoliko isti pruža informacije na društvenim mrežama. (Izvor: comScore Networks/TMP Directional Marketing)
- Tri najbolje društvene mreže koje koriste B2B marketinaši su LinkedIn (91%), Twitter (85%) i Facebook (81%). (Izvor: Flip Creator)
- 83% B2B marketinaša ulaže u društvene medije zbog jačanja marke (branda), 69% kako bi povećalo promet prema web stranici, a 65% kako bi dobilo uvid u marketing. (Social Media Today)
- 70% marketinaša stječe nove kupce putem Facebooka. (Social Media Today)
- 34% marketinaša koristi Twitter za stvaranje posjetitelja. (Social Media Today)
- LinkedIn stvara više posjetitelja za B2B tvrtke nego Facebook, Twitter i blogovi. Ipak, samo 47% marketinaša ga aktivno koristi, za razliku od 90% njih koji koriste Facebook. (Izvor: Inside View)
E-mail marketing
- Od 2013. godine, u svijetu postoji oko 3.9 milijardi e-mail računa, a očekuje se da će ta brojka narasti na 4.9 milijardi do kraja 2017. godine. (Izvor: Radicati Group)
- 91% korisnika se služi e-mailom barem jednom dnevno. (Izvor: Exact Target)
- Kad je u pitanju marketing putem e-maila, korisnici troše 138% više od onih koji ne primaju ponude putem elektronske pošte. (Izvor: Convince and Convert)
- 90% korisnika preferira primanje novosti putem e-maila (newsletter), dok samo 10% za istu radnju odabire Facebook. (Izvor: Nielsen Norman Group)
- 48% korisnika preferira komunikaciju s markom (brandom) putem e-maila. (Izvor: Direct Marketing News)
- 60% marketinaša je izjavilo da je e-mail marketing ostvario povrat uložene investicije (ROI – return of investment) za njihov biznis. (Izvor: Marketing Sherpa)
- E-mail je skoro 40 puta uspješniji od Facebooka i Twittera u privlačenju novih korisnika. (Izvor: McKinsey & Company)
Mobilni marketing
- Do kraja 2014. godine, 1.76 milijardi ljudi u svijetu će posjedovati i koristiti smartphone uređaje, što je povećanje od 25% u odnosu na podatke iz 2013. godine. (Izvor: eMarketer)
- Prosječna osoba provjeri svoj smarthphone uređaj 34 puta dnevno. (Izvor: Personal and Ubiquitous Computing)
- 91% odraslih ljudi imaju svoj mobilni uređaj stalno sa sobom – 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. (Izvor: Nielsen Study)
- 70% pretraga putem mobilnih uređaja rezultira djelovanjem unutar sata. (Izvor: Bing)
- 88% korisnika koji traže lokalni biznis putem mobilnog uređaja, nazovu ili posjete taj biznis unutar 24 sata. (Izvor: Google Mobile Movement Study)
- 48% korisnika smatra da web stranica nekog biznisa koja ne funkcionira dobro na mobilnom uređaju ukazuje na to da vlasniku nije dovoljno stalo do kupaca (Izvor: HubSpot)
- Mobilni oglasi djeluju 4-5 puta bolje od online oglasa. (Izvor: iMedia Connection)
- Do 2016. god., 88% svih lokalnih oglašavanja će biti na mobilnim uređajima. (Izvor: Borell)
Leave a Reply