
Image by sitesporassinatura.com.br
Ljudi se svakodnevno koriste internetom iz više razloga. Jedan od njih uključuje pronalaženje informacija potrebnih za rješavanje raznih problema s kojima se suočavaju. Google se istaknuo kao glavni davatelj takvih usluga, tj. linkova za informacije koje bi mogle pomoći korisnicima.
YouTube je, nakon Google-a, drugi najveći pretraživač (za video informacije) na internetu i prvo odredište onih koji žele ‘vidjeti’ ono što traže. Korisnici umjesto da čitaju informacije žele gledati videozapise na toj popularnoj platformi.
Videozapisi, i kraći i duži, mogu pozitivno utjecati na jačanje vašeg branda, na povećanje prometa prema vašoj web stranici ili pak na same konverzije. Ukoliko još niste krenuli s video promocijom vaših proizvoda ili usluga, sada je vrijeme da ozbiljno razmislite o ovoj popularnoj platformi i prilagodite video marketing svojim internet marketing potrebama.
Prednosti korištenja YouTube-a ima mnogo, a ovo su neke od njih:
Vjerodostojnost biznisa
Bilo tko može objaviti videozapis na YouTube platformi u samo nekoliko minuta. Prema tome, korisnici su zatrpani uradcima video amatera koji im pružaju upitan sadržaj putem svojih videozapisa. Vaš vlastiti YouTube kanal pokazuje korisnicima da ste uložili vrijeme i trud u kreiranje profila svog biznisa te da ste im pružili sve potrebne informacije o vašim proizvodima ili uslugama te linkove na videozapise koje ste objavili. Uzevši u obzir da YouTube kanal izgleda dosta službeno, učinit će vaš biznis ozbiljnim i vjerodostojnim.
Pružanje informacija
Mnogi biznisi pružaju korisne informacije nudeći videozapise koji objašnjavaju način njihova rada. Primjerice, ukoliko ste vlasnik salona automobila ili automehaničarske radionice, možete kreirati informativne videozapise o pojedinom modelu automobila ili pak o čestim kvarovima automobila, savjetima za dugotrajan život određenih dijelova vozila i slično, kako biste pomogli korisnicima da steknu bolji uvid u određenu tematiku, a time i u vaš biznis.
Također, pomoću videozapisa možete ojačati svoju reputaciju kao stručnjaka u svom području djelovanja. Putem objave vodiča određene tematike u obliku videozapisa ili pak kratkih vijesti o novitetima sa sajmova i promocija, možete privući pažnju ostalih autoriteta iz svoje industrije.
Prikaz proizvoda ili usluga
YouTube platforma nudi jedinstveni način promocije proizvoda ili usluga vaše tvrtke, što je posebno korisno onima koji imaju ograničene kanale za fizičku distribuciju, kao i one koji se bave prodajom preko interneta. Biznisi koji koriste YouTube kako bi dosegnuli korisnike i predstavili im svoje proizvode ili usluge u akciji, prije nego što se isti odluče za kupnju, uključuju tematske parkove za djecu, kino dvorane i slične.
Putem videozapisa na YouTube-u možete i promovirati nadolazeće proizvode ili usluge, obavijestiti korisnike o raznim akcijama koje nudite ili se pak prisjetiti onih najuspješnijih kampanja koje ste već proveli. Ne zaboravite svakom videozapisu dodati poziv na akciju (call to action) koji vodi korisnike na vašu web stranicu čime će se ne samo povećati promet vaše web stranice, već i dovesti do mogućih konverzija.
Izgradnja zajednice
Ključ uspjeha svake društvene mreže je mogućnost korisnika da se povežu s drugima. YouTube se u tom smislu ne razlikuje od njih. Ukoliko dopustite korisnicima da komentiraju vaše videozapise, vi im možete pružiti odgovore na njihova pitanja i u konačnici se povezati s njima. Korisnik koji pogleda vaš videozapis te dobije odgovore na svoja pitanja od vašeg biznisa može postati potencijalni kupac.
Videozapis može biti odličan način pružanja odgovora na neka često postavljanja pitanja korisnika ili pak pomoć pri rješavanju uobičajenih problema s kojim se korisnici susretnu kod vašeg proizvoda (primjerice, instaliranje vašeg programa i slično). Bolje je za vaš biznis da preduhitrite moguće upite korisnika i ponudite rješenje, nego da ih ignorirate i nađete se pod paljbom kritika.
Ovime ćete izgraditi zajednicu koja će pratiti vaš biznis, davati mu potporu te vršiti proces promocije vaših proizvoda ili usluga za vas potpuno besplatno.
Globalna i stalna usluga
YouTube mjesečno posjećuje više od milijardu ljudi. Putem te platforme možete doseći publiku na globalnoj razini. Stalno kreiranje video sadržaja otvara vrata ka novim posjetiteljima koji inače možda nikad ne bi naišli na vaš biznis. Ovisno o ključnim riječima koje iskoristite, vaš videozapis može doseći ljude diljem svijeta. To znači da vaš biznis može pronaći svoje kupce i u inozemstvu. Ukoliko pak vodite lokalni biznis, bez brige. Možete ciljati lokalne pretrage i postati prvo odredište kupaca u svojoj regiji.
Još jedna od prednosti YouTube platforme uključuje stalnu marketinšku promociju koja se vrši za vas čak i dok vi spavate. Kreiranje videozapisa je kao kreiranje virtualne osobe koja će promovirati vaš proizvod ili usluge 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Svaki novi video koji napravite smatrajte vašim novim promotorom.
Zbog Google-ove univerzalne pretrage videozapisi, slike, vijesti, knjige i lokalne pretrage su prikazane zajedno na stranicama rezultata pretraživanja, kako bi pružile najvažnije informacije korisnicima koji traže određene odgovore.
Videozapisi se pojavljuju sve češće u rezultatima pretrage na Google-u. Ovo pokazuje da Google smatra i videozapise korisnima, jednako kao i stranice s tekstualnim sadržajem. Jedan od načina iskorištavanja te činjenice je objava kvalitetnih članaka na vašoj web stranici i kreiranje pratećih videozapisa na YouTube-u. Na taj način gradite backlinkove prema svojoj web stranici, čime osiguravate češće pojavljivanje na Google-u korisnicima koji traže vašu uslugu.
Korištenjem YouTube platforme za potrebe svoje marketinške strategije možete pojačati autoritet web stranice vašeg biznisa, čime će se ista naći na boljoj poziciji u rezultatima pretraživanja.
Leave a Reply