D4Web

  • O NAMA
  • PROIZVODI I USLUGE
    • IZRADA I REDIZAJN WEB STRANICA
    • GOOGLE ADWORDS OGLAŠAVANJE
    • OPTIMIZACIJA WEB STRANICA – SEO
    • CONTENT MARKETING
    • WEB HOSTING
  • D4WEB BLOG
  • KONTAKTIRAJTE NAS

Koje Vještine Treba Imati Vaš Stručnjak za Content Marketing?

By D4Web Team Leave a Comment

Koje Vještine Treba Imati Vaš Stručnjak za Content Marketing?

Image by globonet-blog.ch

Teško je zanemariti važnost content marketinga u današnjem digitalnom svijetu. Blogovi, društvene mreže, e-mail newsletteri i mnogi drugi marketinški oblici temelje se upravo na pripremi kvalitetnog i zanimljivog sadržaja, kojeg će publika rado čitati, komentirati i dijeliti s drugima. Cilj sadržaja je upravo pretvorba korisnika iz čitatelja u kupce i sljedbenike određenog branda.

Preko 90% marketinaša koristi usluge content marketinga. Na vama je da im se priključite i odaberete najboljeg content marketing stručnjaka za vaš posao.

Brojne su vještine i znanja koje ta osoba treba posjedovati. Ovo su neke od njih:

 

1. Pisanje

Kao što i sama titula kaže, content menadžer bavi se pisanjem sadržaja i uređivanjem istog. Prema tome, od iznimne je važnosti da ta osoba bude ne samo dobar pisac, već i dobar pripovjedač, s prepoznatljivim stilom pisanja i sposobnošću da se kroz pisanu riječ približi publici, uspostavi emotivnu vezu s njom i pomogne svojim čitateljima pružanjem odgovora na njihove probleme.

 

2. Gramatika, pravopis i stil

Pisanje i uređivanje teksta dvije su drugačije stvari, no content menadžer treba objema odlično vladati. Temeljito znanje gramatike i poznavanje pravila pravopisa u srži su svakog uredničkog procesa. Uređivanje tekstova drugih pisaca zahtjeva posebno strpljenje i fokusiranje na detalje, tj. dobar content menadžer treba primijetiti i najmanje gramatičke greške i pogreške u pravopisu, te ih znati ispraviti, a da pritom ne promijeni značenje teksta.

Također, content menadžer treba biti svjestan dogovorenog stila pisanja u svakom trenu, tj. treba imati u vidu određene norme u pisanju za koje su se pisci dogovorili kako bi se zadržala dosljednost u svim pisanim tekstovima za određenog klijenta.

 

3. Istraživanje i struktura

Uz vješto pisanje i uređivanje teksta možemo povezati i sposobnost podrobnog istraživanja. Dobar content menadžer svoj će tekst često potkrijepiti izvorima i statistikama kako bi ojačao vjerodostojnost članka. Takve podatke treba znati pronaći u što kraćem vremenu. Naravno, svatko može istražiti određenu temu ako mu se za to omogući beskonačno vrijeme, ali samo dobar content menadžer će svoje istraživanje provesti brzo i efikasno, te u pronađenom materijalu prepoznati što je vrijedno i iskoristivo za njegov tekst.

Također, nakon istraživanja teme, content menadžer znati će kako napraviti kvalitetnu skicu teksta, na temelju čije strukture će nastati konačni članak.

 

4. Kreativnost

Ljudi su danas izloženi brojnim sadržajima i tekstovima od raznih tvrtki, udruga, organizacija, brandova i ostalih. U toj buci pisanog sadržaja, zadaća je content menadžera da se izbori za svoje mjesto i da se pobrine da publika primijeti upravo njegov tekst. Tu je od iznimne važnosti kreativnost spomenutog content stručnjaka. Osim razumijevanja tipa sadržaja koji je važan i zanimljiv ciljanoj publici, na njemu je i da smisli način na koji će privući publiku i postići da se njegov tekst pojavi na njihovim ekranima.

Kreativnost se može iskazati i u novim načinima objave starog sadržaja, i to kroz: ponovno pisanje članaka s drugog stajališta, nadopune članka novim zanimljivostima, ili promjene formata sadržaja, primjerice, objavu na blogu content menadžer može preraditi u e-knjigu ili vodič, koji korisnici mogu skinuti na kompjuter u PDF formatu.

 

5. Organiziranost

Content menadžer treba biti iznimno organiziran i nadgledati sve procese izrade teksta. On je ta osoba koja razumije brand i kakav sadržaj i glas treba stvoriti za taj brand. Dok se neke vještine, poput poznavanje gramatike i pravopisa, mogu naučiti, umijeće planiranja i definiranja jasnog uredničkog procesa i kalendara objave tekstova treba se nalaziti u srži dobrog content stručnjaka.

 

6. SEO

Pisci uvijek trebaju uzeti potrebe SEO-a (optimizacije web stranice) prilikom izrade sadržaja, tj. trebaju se pobrinuti da naslov sadržaja, kao i sami tekst sadrže određene ključne riječi (keywords) važne za bolje rangiranje web stranice klijenta.

Naravno, dobre taktike SEO-a ne uključuju stalno ubacivanje i ponavljanje ključnih riječi u tekstu, čime se smanjuje kvaliteta konačnog teksta, već korištenje spomenutih riječi na odabranim mjestima i u određenoj količini, kako bi se pobrinuli da će se web stranica, a time i njen sadržaj, naći na dovoljno visokoj poziciji u rezultatima pretrage, i da će je korisnici vidjeti.

 

7. Društvene mreže

Content menadžeri trebaju biti i poznavatelji društvenih mreža i razumjeti potrebe sadržaja i publike na tim platformama. Društvene mreže pomažu i SEO-u i čine sadržaj vjerodostojnim. Dobar content marketing stručnjak pobrinut će se da njegov sadržaj bude podijeljen na društvenim mrežama, i olakšati će proces shareanja publici, putem instaliranja društvenih dugmića uz svoj sadržaj.

Također, koristit će društvene platforme da uspostavi odnos s publikom, putem odgovaranja na pitanja korisnika i uvažavanja njihovog feedbacka, te s drugih velikanima iz industrije, promocijom njihovih brandova i sadržaja.

 

8. Simpatičnost i pristupačnost

Content menadžeri moraju biti dopadljivi. Faktor simpatičnosti važan je i vidljiv u stilu pisanja, razvijanju odnosa s publikom, iskonskom razumijevanju branda  te poštovanju koje dobivaju od ostalih čiji rad nadziru. Content stručnjak treba biti pristupačan i lako se uklopiti u tim, kako bi taj isti tim doveo do vrhunskih rezultata.

Lako je izgubiti se u svijetu contenta, no efikasan content menadžer shvatit će koliko je važna uloga koju sadržaj ima u marketinškoj kampanji, tj. znat će se da sadržaj koji kreira ima cilj, a taj je poticanje korisnika na djelovanje kroz kupnju određenog proizvoda ili usluge. Prema tome, content stručnjak će svoj sadržaj uvijek uskladiti s potrebama i ciljevima marketinške kampanje.

Filed Under: Content Marketing Tagged With: content, internet, marketing, menadžer, online, promocija, sadrzaj, stručnjak

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Naša lokacija

Započnite Projekt s Nama

Naše sjedište se nalazi u Rijeci, dok su naši poslovni poduhvati i suradnici raspoređeni diljem svijeta.
Sa zadovoljstvom želimo čuti o vašim trenutnim i budućim projektima, obratite nam se s povjerenjem!
Email: info@d4web.com.hr
Kontakt forma: KLIKNI OVDJE
Radno vrijeme: pon-pet 08:00-16:00

Povežite se s nama

Povežite se s nama na društvenim mrežama i pratite naše sadržaje i preporuke.
  • Facebook
  • Twitter

©2016•Sva prava pridržana•D4Web

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće (cookies) na našoj web stranici.
Postavke kolačićaPrihvati
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT