D4Web

  • O NAMA
  • PROIZVODI I USLUGE
    • IZRADA I REDIZAJN WEB STRANICA
    • GOOGLE ADWORDS OGLAŠAVANJE
    • OPTIMIZACIJA WEB STRANICA – SEO
    • CONTENT MARKETING
    • WEB HOSTING
  • D4WEB BLOG
  • KONTAKTIRAJTE NAS

YouTube Marketing – 30 Načina da Povećate Broj Pretplatnika na Svom YouTube Kanalu

By D4Web Team Leave a Comment

YouTube Marketing
Kada govorimo o važnosti društvenim mreža, korisnici u prvom redu razmišljaju o najpopularnijim društvenim mrežama poput Facebooka i Twittera. U ovoj priči, rijetko koji korisnik se sjeti YouTube-a kao moćnog online marketinškog kanala.

Poslovni korisnici ovu platformu, koja primarno služi za prikazivanje videozapisa, još uvijek ne smatraju 100% prikladnom mrežom za marketing. Ipak, povezivanjem komentara na kanalu YouTube s mrežom Google+, YouTube je dodatno dobio na važnosti te postao iznimno važna društvena platforma.

Kreiranje i objavljivanje video sadržaja na kanalu YouTube odličan je način za promociju i općenito povećanje vidljivosti neke tvrtke na internetu (digitalni marketing). YouTube je odličan odabir za sve vlasnike tvrtki koji se žele okušati u području video marketinga.

Važno je napomenuti da je Google vlasnik YouTube portala i da maksimalno favorizira sve vrste video sadržaja koji se pojave tamo u svojim rezultatima pretraživanja. Ukratko, postavljanje Vaših video uradaka na YouTube imate veće šanse da se rangirate na Google tražilici nego da taj isti video postavite bilo gdje drugdje na netu.

U ovom članku Vam donosimo vam 30 učinkovitih i besplatnih načina koji će vam pomoći da povećate broj vaših pretplatnika na kanalu YouTube te u potpunosti iskoristite sve pogodnosti ove marketinške platforme.

Pa krenimo redom s korisnim savjetima za efikasno korištenje YouTube marketinškog kanala u poslovne svrhe:
 

Youtube Marketing – 30 Korisnih Savjeta

 
#1
Ako ste se odlučili i krenuli s YouTube marketingom, redovito objavljujte nove videozapise držeći se unaprijed određenog rasporeda. Ako je vaša publika naviknuta na objavu vašeg novog uratka svakog utorka, veselit će se utorcima upravo zbog toga. Kada objavite vaš video, pretplatnici vašeg kanala će odmah biti obaviješteni o tome.
 
#2
Objavljujte svoje YouTube videozapise na društvenoj mreži Facebook koristeći Facebookov Native Video Uploader. Na kraju svog videozapisa pozovite korisnike Facebooka da pogledaju i vaše druge videozapise koje mogu naći na kanalu YouTube koristeći linkove navedene nakon videozapisa.
 
#3
Pobrinite se da naslovi vaših videozapisa ne budu duži od 50 znakova. Naslovi koji su duži od preporučenog će biti skraćeni u rezultatima pretraživanja, čime će se i smanjiti šansa da će korisnici kliknuti upravo na vaš videozapis.
 
#4
Nadodajte YouTube videozapise na vaš blog te ih promovirajte i svojoj publici na društvenim mrežama. Ova praksa dovest će ne samo do povećanog broja pogleda na videozapis, već će i do većeg broja posjetitelja vašeg bloga ili web stranice.
 
#5
Ako je moguće, neka svaki od Vaših videozapisa traje približno 3 minute. Prema istraživanju Buffer Sociala, idealna dužina YouTube videozapisa iznosi 2 minute i 54 sekunde.
 
#6
Pri odabiranju ključnih riječi za vaš videozapis, iskoristite tražilicu Google kako biste vidjeli prikazuju li se video rezultati kad utipkate odabrane ključne riječi. Ukoliko se prikazuju, vaš videozapis ima veću šansu da postigne dobru poziciju u rezultatima pretraživanja.
 
#7
Neka svi vaši videozapisi imaju odličan uvod. Uvodni dio videozapisa je posebno važan jer tada imate potpunu pozornost svojih gledatelja te možete predstaviti sadržaj vašeg videozapisa i podsjetiti korisnike da se pretplate na vaš YouTube kanal.
 
#8
Koristite relevantne ključne riječi u naslovu i opisu svog videozapisa kako bi isti imao što bolju šansu da se pojavi u rezultatima pretraživanja na YouTubeu i Googleu.
 
#9
Snimite najavu (trailer) za svoj kanal, u kojem ćete predstaviti sebe i reći svojim gledateljima sve što smatrate da trebaju znati o vama. Vaša najava će se automatski pokrenuti kad korisnik koji nije vaš pretplatnik dođe na stranicu vašeg kanala te vam pomoći da privućete nove pretplatnike i uputite ih na gledanje vaših videozapisa.
 
#10
Kreirajte videozapise koji su uvijek zanimljivi publici, kao i one koji su u trendu upravo sad. Videozapisi koji se dotiču aktualnih tema će privući gledatelje u određenom periodu, dok će oni čija su tematika stalne, korisne teme biti od koristi za publiku dugoročno.

YouTube Marketing Savjeti
 
#11
Zamolite svoje gledatelje da lajkaju vaše videozapise. Kad vaš videozapise dobije velik broj lajkova, YouTube to smatra znakom popularnosti te time vaš videozapis ostvaruje bolju poziciju u rezultatima pretraživanje na YouTubeu.
 
#12
Obavezno odgovarajte na komentare koje vam gledatelji ostavljaju ispod videozapisa pa čak i na one negativne. Ovime pokazujete svoj publici da ste prisutni, da cijenite njihovo mišljenje i da slušate ono što imaju za reći.
 
#13
Promovirajte svoje videozapise putem email newslettera. Iskoristite email marketing platformu kako biste nadodali videozapise u mailove koje šaljete svojim pretplatnicima te time potencijalno povećali broj pogleda na videozapis, a i broj posjetitelja svog YouTube kanala ili pak, web stranice.
 
#14
Koristite alat poput Ubersuggesta kako biste našli relevantne ključne riječi i duže fraze koje možete uklopiti u naslove i opise vaših videozapisa.
 
#15
Aktivno radite na povećanju broja vaših pretplatnika. Jednako kao što je email lista pretplatnika važna za rast vaše web stranice, tako je i broj vaših YouTube pretplatnika od ključne važnosti za rast vašeg YouTube kanala.
 
#16
Koristite opciju prijepisa (transkripcije) vaših YouTube videozapisa kako biste pomogli pretraživačima da brže i lakše pronađu i indeksiraju više relevantnih ključnih riječi.
 
#17
Zamolite vaše najvjernije fanove za pomoć. Koristeći Creator Dashboard i Analytics, možete pronaći one korisnike koje najviše gledaju vaše videozapise te ih možete kontaktirati i zamoliti da podjele iste sa svojim fanovima, prijateljima ili pak sljedbenicima na drugim društvenim mrežama.
 
#18
Iskoristite poveznicu između društvene mreže Google+ i kanala YouTube koristeći Hangouts On Air. Vaš Hangouts će automatski biti snimljen i objavljen na YouTubeu, čime ćete promovirati i vaš Google+ profil i vaš YouTube kanal.
 
#19
Neka opisi vaših videozapisa sadrže od 300 do 500 riječi, što je sasvim dovoljno da opišete sadržaj svog videozapisa, ali da istim i ne zamarate čitatelja, tj. potencijalnog gledatelja svog videozapisa.
 
#20
Promovirajte i vaš kanal, a ne samo vaše videozapise. Kao što pojedinačne stranice vaše web stranice pogoduju od boljeg rangiranja cijele web stranice (i obrnuto), pozicija vaših videozapisa će se povećati jačanjem autoriteta vašeg kanala.

YoutTube za Markting
 
#21
Spomenite svoje videozapise u objavama na vašem blogu. Ne morate spomenuti baš svaki videozapis koji objavite, ali kad se tematika teksta na blogu dotakne teme koju ste možda već komentirali u svom videozapisu, uputite svoje čitatelje na gledanje istog.
 
#22
Kostitite opciju automatskog dopunjavanja teksta na YouTubeu kako biste pronašli popularne ključne riječi za naslove vaših videozapisa. Upišite početni dio riječi ili fraze koja se tiče tematike vašeg videozapisa u YouTube tražilicu i iskoristite prijedloge YouTubea.
 
#23
Kreirajte videozapise koji se bave tematikom određenog blagdana, praznika, događaja i slično. Primjerice, sredinom prosinca možete objaviti videozapis sa savjetima o planiranju zabave za doček Nove godine.
 
#24
Više nije uvijek i bolje. S vremena na vrijeme pregledajte arhivu svojih videozapisa te uklonite one koji su zastarjeli ili pak one koji su bili manje zanimljivi vašoj publici, kako biste prikazali vaš kanal u najboljem svijetlu novim, potencijalnim pretplatnicima.
 
#25
Prevedite vaše najpopularnije videozapise na više jezika. Ova strategija je posebno korisna ukoliko ciljate korisnike iz više zemalja i govornike različitih jezika.
 
#26
Fokusirajte se na redovito kreiranje i dodavanje novih kvalitetnih videozapisa vašem YouTube kanalu. Važno je da vaše objave nisu samo stalne, već i relevantne i zanimljive vašoj publici.
 
#27
Promovirajte kanale drugih YouTube korisnika na svom kanalu. Pronađite kanal koji se bavi sličnim temama ili se nalazi u vašoj poslovnoj grani te promovirajte istog na svom kanalu. Kontaktirajte vlasnika te zamolite njega da učini isto za vas (ovo uglavnom pali).
 
#28
Kreirajte zanimljivu, oku privlačnu umanjenu sliku vašeg YouTube kanala koja će vam pomoći da se istaknete u rezultatima pretraživanja (potražite alat Canva na netu koji je idealan za te svrhe).
 
#29
Odgovorite na popularni videozapis drugog korisnika kreiranjem vlastitog videozapisa. Kontaktirajte korisnika i uputite ga na vaš videozapis, a isti će ga možda i podijeliti sa svojom publikom.
 
#30
Komentirajte na videozapise drugih korisnika. Budite aktivni član YouTube zajednice i povežite se s ostalim korisnicima, komentirajući njihove videozapise, postavljajući pitanja i sudjelujući u raspravama. Na ovaj način, potaknut ćete i rast svog YouTube kanala.

Probajte implementirati ove savjete u svoju YouTube marketinšku strategiju, te uz rad kreirajte svoje vlastite korake kako biste još više unaprijedili ovaj vid digitalnog marketinga. Zapamtite, upornost, kreativnost i dosljednost mogu voditi samo ka uspjehu!

Ukoliko imate vlastitih YouTube iskustava, savjete i ideje bilo bi super podijeliti u komentarima ispod, dobrodošli!

 

Filed Under: Društvene Mreže Tagged With: digitalni markeing, društvene mreže, social media, youtube, youtube kanal, youtube marketing, youtube pretplatnici

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Naša lokacija

Započnite Projekt s Nama

Naše sjedište se nalazi u Rijeci, dok su naši poslovni poduhvati i suradnici raspoređeni diljem svijeta.
Sa zadovoljstvom želimo čuti o vašim trenutnim i budućim projektima, obratite nam se s povjerenjem!
Email: info@d4web.com.hr
Kontakt forma: KLIKNI OVDJE
Radno vrijeme: pon-pet 08:00-16:00

Povežite se s nama

Povežite se s nama na društvenim mrežama i pratite naše sadržaje i preporuke.
  • Facebook
  • Twitter

©2016•Sva prava pridržana•D4Web

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće (cookies) na našoj web stranici.
Postavke kolačićaPrihvati
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT