Vrijeme kad je samo web stranica bila dovoljna za marketinške potrebe tvrtke je odavno iza nas. Danas, svaka web stranica poslovnog subjekta bi trebala imati blog sekciju, i to ne kao svoj posebni dodatak, tj. nešto izvanredno što samo rijetki imaju, već kao glavni kanal svoje promocije.
Od postajanja autoriteta u svojoj industriji, boljeg rangiranja na tražilicama, povezivanja s korisnicima, sve do integracije s ostalim marketinškim kanalima, blog je taj koji podiže svaki biznis na jednu novu razinu.
Bloganje je postalo uobičajeni način oglašavanja biznisa na internet platformi, no pojedine tvrtke se i dalje teško odlučuju na ovaj korak. Činjenica je da redovito vođenje bloga nije jednostavan i lagan posao, već je to obaveza koja zahtjeva vrijeme, kreativnost, resurse, trud i strpljenje te, možda i najvažnije od svega, upornost. Jednom kad započnete blog i privučete svoju publiku, na vama je da ju i zadržite.
Ipak, ova danas najpopularnija tehnika content marketinga, koju koristi čak 73% digitalnih marketingaša, ima svoje brojne prednosti, zbog kojih se uloženi trud u konačnici itekako isplati.
Ovo su neke od njih…
1. Stvaranje publike
Čitatelji su u stalnoj potrazi za stalnim, kvalitetnim sadržajem i želite da taj sadržaj nađu na vašem blogu. Stalnim objavljivanjem relevantnih informacija, uspostavit ćete vrhunski blog, kojeg će čitatelji ne samo često posjećivati, već će ga i preporučivati drugima.
Stvaranjem redovite čitalačke publike izgradit ćete zajednicu koja će podržavati vas i vaš biznis, te također privući interes drugih blogera i web stranica koje će graditi linkove prema vašem blogu, te time povećati promet vaše web stranice.
2. Povezivanje s brandom
Bloganje je vjerojatno najbolja tehnika za izgradnju odnosa i jačanje komunikacije s vašom ciljanom publikom. Sadržaj koji objavljujete govori puno o politici vašeg biznisa, standardima, ciljevima i prirodi vaše tvrtke. Također, objave na blogu ukazuju čitateljima na ljudsku stranu vašeg posla, koju inače ne bi vidjeli putem ostalih marketinških tehnika, što dovodi do zbližavanja s brandom, te stvaranjem odanosti prema istom.
3. Stalna komunikacija
Blog vam daje izvanrednu mogućnost povezivanja s posjetiteljima vaše web stranice, kroz upite postavljene na kraju vaše sadržaja (tzv. Call to Action – Poziv na djelovanje), kojima potičete posjetitelje da komentiraju sadržaj, daju mišljenje, uključe se u rasprave i slično. Stalnim pregledom te odgovorima na komentare svoje publike, možete steći dobru reputaciju kod svojih korisnika.
4. Jačanje autoriteta
Tijekom zadnjih 10 godina, blog je postao platforma koju stručnjaci koriste da pokažu znanje, stručnost i stalnu upućenost u nove tehnike u svojoj industriji. Bez obzira vodite li mali ili veliki biznis, na vama je da izgradite povjerenje, steknete dobru reputaciju i postanete autoritet u vašoj industriji.
Objavljivanjem kvalitetnog sadržaja na vašem blogu učinit ćete upravo to. Jednom kad postanete prvi izbor svakoga kome trebaju korisne i relevantne informacije, lakše ćete doći do pretvaranja svojih čitatelja u svoje kupce.
5. Prilike za dijeljenje sadržaja
Blog je temelj svih vaših marketinških aktivnosti. Svaka objava na vašem blogu prilika je za vaše ostale marketinške kanale, poput e-maila ili društvenih mreža, da vas stave u centar pozornosti. Publika može sadržaj objavljen na blogu podijeliti na Facebooku, Twitteru i ostalim društvenim mrežama ili proslijediti putem e-maila svojim prijateljima i poznanicima, čime potvrđuje vjerodostojnost i širi glas o vašem biznisu. Također, vaša publika vrši promociju vašeg biznisa za vas, i to sasvim besplatno.
6. Bolje rangiranje na web tražilicama – SEO
Stalnim dodavanjem novog sadržaja na web stranicu, putem vašem bloga, nećete postati samo odličan izvor novih informacija, već i miljenik web tražilica. Naime, one favoriziraju stranice koje stalno objavljuju nove sadržaje te ih nagrađuju boljim rangom u rezultatima pretrage. Također, nove indeksirane stranice se natječu za više ključnih riječi (keyworda), te se time popravlja rang vaše stranice po pitanju određenih riječi i fraza, što dovodi do većeg broja posjeta.
7. Temelj integriranog marketinga
Blog je ključan faktor za integrirani marketing jer povezuje ostale dijelove vaše web stranice s objavljenim sadržajem, vaš sadržaj s ostalim marketinškim kanalima, a posjetitelje s vašim brandom. On je, dakle, središnje mjesto stranice na kojem se isprepleću svi ostali marketinški kanali i tehnike.
Ne samo da blog svakoj od marketinških tehnika (društvene mreže, e-mail i sl.) daje vidljivost, već koristeći razne kombinacije više kanala, postiže se veći i brži rast cijele marketinške kampanje, nego korištenjem svakog kanala zasebno.
Images by 123RF Photo Stock.
Hrvoje says
Odlična objava! Sve navedeno stoji. Danas je internet stranica bez Bloga u neku ruku slijepa ulica u koju rijetko tko zalazi. Blog možda traži nešto više vremena, ali da je nazad puno više nego što je uloženo. Super tekst!