
Image by nethosting.com
Vremena su se promijenila, kako u životu izvan svijeta interneta, tako i na toj sveprisutnoj platformi. Nekoć je web stranica nekog poslovnog subjektu sadržavala samo osnovne podatke, poput imena tvrtke, šefa, radnika, kontakt brojeva, kratkog opisa posla i usluga koje pružaju. Funkcionirala je kao produžetak vizitke, koji je bio dostupan potencijalnim kupcima u svakom trenu i to je tada bilo sasvim dovoljno.
Danas više nije.
Nove web stranice zahtijevaju nešto više kako bi bile uspješne. To nešto više je sadržaj, i to ne bilo kakvi sadržaj. Sadržaj mora biti kvalitetan i treba se redovito objavljivati. Da, to zahtjeva puno posla, jer održavati tematiku i stil pisanja na visokoj razini, a ujedno i biti dosljedan tj. nikad ne pauzirati s predviđenim objavama, nije lako.
Ipak, upravo stranice koje dodaju novi sadržaj te ga stalno poboljšavaju i rade na njemu, su te koje dobiju najviše posjeta, privlače najviše linkova i dovode nove čitatelje – potencijalne kupce.
Mnogi vlasnici biznisa i njihovih pripadajućih web stranica ne shvaćaju kolika je vrijednost objave novog sadržaja. Ovo su razlozi da razmisle o tome.
Bolje rangiranje na Google-u
Google, najveći online pretraživač, često vrši analize, u svrhu ažuriranja podataka i novog pozicioniranja stranica na tražilici. Pošto Google favorizira redovito ažurirani sadržaj (refreshment faktor), stalnim dodavanjem novog sadržaja na vašoj stranici, postat ćete odličan izvor novih informacija i Google će to prepoznati, te će vas nagraditi boljim pozicioniranjem u rezultatima pretrage.
Također, novim indeksiranim stranicama na Google-u, automatski se natječete za više ključnih riječi (keyworda), te popravljate rang po pitanju specifičnih riječi i fraza, što u konačnici vodi do više posjeta vašoj web stranici i vašem biznisu.
Privlačenje redovitih čitatelja
Čitatelji su u stalnoj potrazi za novim, zanimljivim sadržajem. Ako im ponudite stalni dotok kvalitetnih i svježih informacija, nikad im neće biti dosadno i uvijek će se vraćati na vašu stranicu jer će znati da se tu uvijek ”nešto događa”. Postat će vaši vjerni pratitelji, subscriberi, kojima ćete opravdano javljati za svaki novi sadržaj. Redovitom objavom poticat ćete ih na učestalo posjećivanje vaše stranice, čime ćete održavati stalni kontakt s njima, a svaki od njih mogao bi postati potencijalni kupac.
Pored stalne publike, objava svakog novog sadržaja je ujedno i prilika za privlačenje novih čitatelja. Redovitom objavom dajete svojoj stranici priliku da zaintrigira nekoga tko možda ne bi inače došao do vašeg biznisa i dajete mu razlog da se vrati na vašu stranicu iznova i iznova.
Korak ispred konkurencije
Stranica koja stagnira tj. ne objavljuje nove sadržaje šalje negativnu poruku čitateljima. Ako čitatelji primijete da se vaša stanica odavno nije ažurirala, dodao novi sadržaj te da je aktivnost niska, a vrlo vjerojatno i nepostojeća, oni sigurno neće steći dobar dojam o vašem biznisu. Ne samo to, nego će zasigurno potražiti neki ozbiljniji biznis, i to onaj od vaše konkurencije.
Međutim, aktivna stranica, stalno obogaćena sjajnim sadržajem, ostavit će pozitivan dojam na čitatelja i potencijalnog kupca, koji će steći dojam da se radi o ozbiljnom biznisu kojem je stalo do kvalitete usluga i proizvoda, i do toga da pruže kupcu sve informacije koje bi ga mogle zanimati.
Atraktivnost na drugim kanalima
Vaši posjetitelji nisu jedini koji tragaju za novim sadržajem. Češćim objavljivanjem kvalitetnog sadržaja povećava se mogućnost da će vas zapaziti drugi vlasnici web stranica i blogova, koji uvijek traže nove sadržaje te, ukoliko im je vaš od zanimljivosti, gradit će linkove upravo prema vašoj stranici, što znači više posjeta za vaš biznis.
Novim sadržajima povećat ćete svoju atraktivnost i na društvenim mrežama.Redovitom objavom kvalitetnog sadržaja potencijalni klijenti bit će zainteresirani za praćenje vašeg biznisa i putem društvenih kanala, poput Facebooka, Twittera, Google+ i ostalih. Time ćete osigurati redovitu interakciju s posjetiteljima, koji će ujedno i promovirati vaš sadržaj, lajkajući ga, dijeleći s drugim korisnicima te komentiranjem na društvenoj mrežama. Sve će to dovesti do odlične promidžbe vašeg biznisa.
Analizom do uspjeha
Sve odluke se donose na temelju nekih informacija. Treba znati što valja, a što ne i što je to što privlači posjetitelje tj. potencijalne kupce k vašoj stranici i čini je uspješnom. Prema tome, ako se vaša stranica nikad ne mijenja i nema redovite objave novog sadržaja, kako ćete znati da se ona nalazi na vrhuncu svoje učinkovitosti? Analizom podataka i unošenjem potrebnih promjena, možete pratiti utjecaj kojeg novi sadržaj ima na učinkovitost i djelovanje vaše stranice.
Možda je baš neki sadržaj kojeg dosad niste objavili na stranici, ključan u privlačenju cijele nove palete posjetitelja, a time i potencijalnih kupaca.
Leave a Reply