D4Web

  • O NAMA
  • PROIZVODI I USLUGE
    • IZRADA I REDIZAJN WEB STRANICA
    • GOOGLE ADWORDS OGLAŠAVANJE
    • OPTIMIZACIJA WEB STRANICA – SEO
    • CONTENT MARKETING
    • WEB HOSTING
  • D4WEB BLOG
  • KONTAKTIRAJTE NAS

12 Načina Kako Povećati Promet na Vašoj Web Stranici

By D4Web Team Leave a Comment

web promet savjeti

Image by digitaim.co.uk

Manjak ostvarenog prometa na web stranici jedan je od najčešćih problema s kojim se suočavaju vlasnici biznisa. Dapače, mnogi izvješćuju o značajnom gubitku količine posjete tijekom prošlih godina, i želji da pronađu nove načine za povećanje prometa.

Više posjetitelja znači i više mogućih kupaca, te mogućnost zarade, a do svega toga se dolazi putem korištenja raznih taktika za povećanje prometa na web stranici.

Sve navedeno se može postići na više načina, a ovo su neki od njih.

 

1. Usredotočite se na korištenje long tail ključnih riječi.

Dani korištenja isključivo osnovnih ključnih riječi su odavno prošli. Vrijeme je da počnete koristiti i tzv. long tail ključne riječi, tj. one koje korisnici upisuju u tražilicu, ali ne toliko često kao one osnovne. Pobrinite se da se upravo takve riječi i fraze nađu u objavama na vašoj web stranici.

 

2. Pokrenite forum na vašoj web stranici.

Aktivni forum može vrlo brzo postati baza svih vaših long tail ključnih riječi i dovesti vašu stranicu do bolje pozicije na web tražilicama. Nadalje, forum je odličan način za poboljšavanje omjera odbačenih posjeta (bounce rate), povećavanje korisničkog vremena provedenog na stranici, kao i za izgradnju vaše zajednice.

 

3. Kreirajte grupu na Facebooku koja će poticati promet prema vašoj web stranici.

facebook grupa

Image by seoclerk.com

Budite začetnik grupe na Facebooku koja će se fokusirati na teme unutar vaše industrije, te okupiti članove koji će moći postavljati pitanja i dobivati odgovore na njih od strane stručnjaka. Prilikom pružanja pomoći svojim korisnicima, ne zaboravite ih uputiti na svoju web stranicu gdje se nalaze materijali relevantni za njihov upit.

Također, uključite se u postojeće grupe na Facebooku koje se tiču vaše industrije te ponudite vrijedne savjete i informacije u svrhu izgradnje odnosa sa članovima te povećanju prometa prema vašoj web stranici.

 

4. Promovirajte objave na vašem blogu svojim e-mail pretplatnicima.

Promocija objava ne treba biti fokus vaših newslettera, ali umetanje par linkova na novu objavu na vašem blogu može potaknuti promet, povećati posjećenost stranice, a time i mogućnost za konverziju posjetitelja.

 

5. Poradite na naslovima svojih objava.

Naslov vaše objave je ono što korisnik prvo vidi, te na temelju čega odlučuje radi li se o sadržaju dovoljno zanimljivom za čitanje. Ovo je posebno važno kad je u pitanju dijeljenje objava putem društvenih mreža, gdje treba privući pažnju čitatelja i pobuditi interes za napisanim materijalom, te ga potaknuti da posjeti vašu web stranicu na kojoj se spomenuti materijal nalazi.

 

6. Umetnite linkove na ostale relevantne objave na vašem blogu.

prikaz internih linkova D4WEB

Prilikom pisanja novog sadržaja za blog, pripazite da uvijek spomenete druge objave na vašem blogu koje su tematski povezane sa sadržajem na kojem trenutno radite, a koje bi vaše čitatelje mogle zanimati. U tekst umetnite linkove na spomenuti sadržaj te time povećajte vrijeme čitatelja provedeno na vašoj web stranici. Za primjer možete pogledati upravo ovaj post, ili bilo koji drugi na D4WEB blogu.

 

7. Nemojte zanemariti starije objave na vašem blogu.

Pripazite da su starije objave na vašem blogu optimizirane, tj. da imaju jedinstvene i relevantne title oznake, URL-ove (web adrese), te meta opise.

 

8. Budite gostujući pisac na web portalima i blogovima.

Pronađite web portale i blogove koji su relevantni za vašu industriju (nichu), a time i za vaš biznis, te kreirajte kvalitetan sadržaj za objavu na njima, kako biste podigli svoj autoritet te privukli posjetitelje tih istih da posjete vašu web stranicu. Npr. ako radite u internet industriji idealne „mete“ za objavu bi vam bile top portali poput Netokracije i ICTBusiness-a  (autorova 2 omiljena). Pošto se radi o web sajtovima i blogovima koji su unutar vaše industrije, njihova čitalačka publika je upravo ona koja i vas zanima.

Također, ciljajte i na objave na poznatim web portalimaa, kao što su npr. tportal.hr ili vidi.hr, kako biste se potvrdili kao autoritet u svom polju, te povećali promet prema svojoj web stranici.

 

9. Koristite kategorije na svom blogu.

Ukoliko već niste organizirali sadržaj svog bloga u tematske kategorije, sad je vrijeme da to napravite. Kategorije nisu samo odlična praksa za SEO potrebe, tj. za potrebe optimizacije za web tražilice, već i pomažu čitateljima da lakše i brže pronađu upravo onaj sadržaj koji ih zanima.

 

10. Koristite sve relevantne ključne riječi na svojoj web stranici.

long tail kljucne rijeci

Image by forbes.com

Fokusirajte se na svoj sadržaj, te pripazite da sadržava sve osnovne te long tail ključne riječi i fraze. Pri tome, izbjegnite tzv. spamanje korisnika ključnim riječima koje su neprirodno umetnute u tekstove, već kreirajte kvalitetne teme koje će prirodno sadržavati vama potrebne ključne riječi.

 

11. Povežite se s važnim blogerima (influencerima) u svojoj industriji.

Kontaktirajte blogere koji već sad upućuju korisnike na vašu stranicu. Povodite se ovom mišlju; ako je netko već postavio link prema vašoj stranici, očito mu se sviđa ono što vi imate za reći. Povežite se s takvim blogerima i vidite možete li pojačati vašu suradnju, putem promocije vašeg sadržaja i kroz druge kanale. Napomena, nemojte da vas eventualni početni neuspjeh obeshrabri. Upornost se uvijek isplati na duge staze.

Također, predložite poznatim blogerima u vašoj industriji da napišu objavu za vaš blog, kao gostujući pisci (guest posting). Oni će vjerojatno podijeliti taj sadržaj i sa svojom publikom na svojim blogovima, što će opet dovesti do više prometa upućenog prema vašoj stranici.

 

12. Plaćene opcije dovođenja posjete poput Google AdWordsa i Facebook oglašavanja

Ovo je svakako dobra opcija za sve poslovnjake, ali i sve druge koji su tek na početku i žele prikupiti početnu bazu posjetitelja, odnosno korisnika. Prednosti ovakvog prometa, pogotovo ako se radi o Google Adwords sistemu za oglašavanje, jesu da dovodi korisnike koji zaista žele, odnosno trebaju informacije koje baš vi nudite, a tu je i moderna analitika na temelju koje možete vrlo brzo odrediti da li vam ovaj se ovaj način dovođenja prometa isplati ili ne.

Filed Under: Internet Marketing, SEO Tagged With: internet, marketing, promet, seo, traffic, web

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Naša lokacija

Započnite Projekt s Nama

Naše sjedište se nalazi u Rijeci, dok su naši poslovni poduhvati i suradnici raspoređeni diljem svijeta.
Sa zadovoljstvom želimo čuti o vašim trenutnim i budućim projektima, obratite nam se s povjerenjem!
Email: info@d4web.com.hr
Kontakt forma: KLIKNI OVDJE
Radno vrijeme: pon-pet 08:00-16:00

Povežite se s nama

Povežite se s nama na društvenim mrežama i pratite naše sadržaje i preporuke.
  • Facebook
  • Twitter

©2016•Sva prava pridržana•D4Web

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće (cookies) na našoj web stranici.
Postavke kolačićaPrihvati
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT