D4Web

  • O NAMA
  • PROIZVODI I USLUGE
    • IZRADA I REDIZAJN WEB STRANICA
    • GOOGLE ADWORDS OGLAŠAVANJE
    • OPTIMIZACIJA WEB STRANICA – SEO
    • CONTENT MARKETING
    • WEB HOSTING
  • D4WEB BLOG
  • KONTAKTIRAJTE NAS

Vodič za Marketing na Društvenim Mrežama – Facebook, Twitter i Google +

By D4Web Team Leave a Comment

Glavne drustvene mreze - Facebook, Twitter i Google +
Društvene mreže, koje su mnogi nekoć smatrali prolaznim trendom, danas su ustaljeni način komunikacije korisnika na internetu. Sam naziv „društvene mreže“ proizlazi upravo iz obrasca ponašanja korisnika na ovim platformama; oni su aktivni sudionici u društvenim zbivanjima, koji uključuju razgovore, komentiranje, lajkanje, dijeljenje objava te druge oblike interakcije.

Rast popularnosti društvenih mreža

Proteklih godina svjedočili smo sve većem rastu popularnosti brojnih društvenih mreža, poput Facebooka, Twittera, Instagrama, mreže Google+, LinkedIna, kanala YouTube te drugih. Sa sigurnošću se može reći da je doba društvenih mreža na vrhuncu te da će važnost ovih platformi s vremenom samo jačati. Dapače, teško da ćete danas naići na marketinškog stručnjaka koji vam neće preporučiti korištenje ovih uspješnih platformi za promociju vašeg poslovanja.

Većina marketingaša tvrdi da je marketing putem društvenih mreža od izuzetne važnosti za njihovo poslovanje, dok brojni priznaju da je upravo to razlog rasta prometa k njihovoj web stranici.

Kad govorimo o važnosti društvenih kanala, uzmite u obzir sljedeće statistike:

  • Više od 3 milijarde korisnika aktivno koristi Internet na svakodnevnoj bazi.
  • 1 milijardi korisnika ima otvoren račun na društvenim mrežama.
  • 47% korisnika interneta nalazi se na društvenoj mreži Facebook.
  • Korisnici objavljuju preko 500 milijuna tweetova dnevno putem društvene mreže Twitter.
  • Dugme „+1“ na društvenoj mreži Google+ iskoristi se 5 milijardi puta u danu.
  • Društvena mreža Instagram ima preko 300 milijuna korisnika.
  • Jedna od najstarijih društvenih mreža, LinkedIn, broji preko 347 milijuna registriranih članova.
  • Korisnici mjesečno pogledaju preko 6 milijardi sati videozapisa putem kanala YouTube.

 

Prednosti društvenih kanala za poslovne subjekte

Bilo da ste vlasnik malog, lokalnog biznisa ili rukovodite globalnom, vodećom tvrtkom, jedno je sigurno: vaši se kupci nalaze na internetu, i to upravo na spomenutim društvenim mrežama. Putem njih, korisnici komuniciraju s obitelji, prijateljima, kolegama, ali i s brandovima i tvrtkama, te na stranicama istih na društvenim mrežama traže informacije i preporuke o određenom proizvodu ili usluzi koja ih zanima.

 

Razmislite o ovim prednostima korištenja društvenih mreža:

Širenje svijesti o vašem brandu – Putem društvenih mreža, možete sami izabrati način na koji želite predstaviti vaš posao i informacije ćete pružiti svojim korisnicima.

Jačanje odanosti prema vašem poslovnom poduhvatu – Društvene mreže od iznimne su važnosti za ostvarivanje ljudskog kontakta s vašim korisnicima. Korisnici se na taj način zbližavaju s brandom, te ga rado promoviraju dalje svojoj obitelji, prijateljima, poznanicima i ostalima.

Izgradnja online zajednice – Članovi vaše zajednice na društvenim mrežama su ambasadori vašeg branda i u stvarnom životu. Također, komunicirajući s vašim korisnicima možete steći i uvid u njihovo mišljenje o vašem proizvodu ili usluzi koju nudite te o promjenama koje biste mogli uvesti u svom poslovanju.

Povećanje broja konverzija – Prednost društvenih mreža je učestalo izlaganje vašeg branda velikom broju korisnika, čime imate priliku predstaviti svoj biznis te svoje proizvode ili usluge u više navrata, velikom broju potencijalnih kupaca, osiguravajući u konačnici veći broj konverzija.

Porast prometa k vašoj web stranici – Iskoristite u potpunosti svijet društvenih mreža te podijelite s vašim sljedbenicima na istima objave s bloga, videozapise ili neki drugi sadržaj s  vaše web stranice. Korisnike koje uspijete privući na svoju web stranicu potaknite na konverziju pozivom na akciju, primjerice pretplatom na vaš newsletter ili pak kupnjom vašeg proizvoda.

Praćenje trendova – Uzevši u obzir ogromnu popularnost društvenih mreža danas, velika je šansa da će vas vaši korisnici potražiti na društvenim kanalima. Postoje dvije mogućnosti koje su pogubne za vaš biznis: da korisnici ne nađu vaš profil na određenoj društvenoj mreži jer, naime, ne koristite istu, ili pak da pronađu vaš profil, koji nije ažuriran već mjesecima. Rješenje ovog problema za korisnike uključuje odlazak na stranice od konkurencije, a to nipošto ne želite.

Iz navedenih razloga, stalna prisutnost vaše tvrtke na društvenim mrežama od iznimne je važnosti za uspješno djelovanje istog. Izgradnja zajednice te povećavanje broja sljedbenika na raznim društvenim mrežama dovest će do jačanja popularnosti vašeg biznisa te do širenja svijesti o vašem brandu. Na ovaj način, imat ćete pristup većem broju korisnika, a time i potencijalnim kupcima, čime ćete u konačnici osigurati uspjeh vašeg biznisa.

U nastavku Vam donosimo brojne taktike koje možete koristiti kako biste povećali broj sljedbenika na najpopularnijim društvenim mrežama te osigurali uspjeh vaše tvrtke.

 

30 Načina da Povećate Broj Lajkova na Društvenoj Mreži Facebook

Facebook marketing taktike
Više od 40 milijuna malih tvrtki danas koristi upravo društvenu mrežu Facebook kako bi promovirali svoj brand i uspješno se povezali sa svojim kupcima. Ipak, vlasnici tih tvrtki itekako znaju koliko je teško povećati broj lajkova njihove stranice na Facebooku.

Sam proces privlačenja novih lajkova je ponekad mukotrpan te iziskuje ulaganje vremena i resursa, ali u konačnici se uloženi trud itekako isplati jer je vrijednost fana na Facebooku visoka. Iako jačina vrijednosti pojedinog fana ovisi o tipu biznisa i vrsti industrije kojoj pripada, nema sumnje da bi zadobivanje pozornosti i odanosti ciljane publike na Facebooku trebao biti najvažniji cilj svakog poslovnog subjekta koji teži uspjehu na društvenim mrežama.

Većina marketingaša zna kako povećati broj lajkova stranice na Facebooku putem plaćenih oglasa. Ipak, postoje brojni načini za zadobivanje lajkova i za one bez velikog budžeta.

U nastavku Vam donosimo 30 učinkovitih i besplatnih načina za povećanje lajkova vaše stranice na društvenoj mreži Facebook.

1. Koristite slike kao dio vaše content strategije. Relevantne i zanimljive fotografije uvijek su dobar način privlačenja pozornosti publike, i pomažu jačanju dosega vaše stranice i vidljivosti objava na istoj.

2. Nezanimljive objave su najčešći razlog zašto korisnici prestaju lajkati stranicu nekog branda. Prema tome, pobrinite se da vaše objave budu ne samo zanimljive vama, već i da su napisane u skladu s željama vaše ciljane publike.

3. Koristite Facebook Page Plugin na vašoj web stranici ili blogu. Postavljanje dugmeta za lajk do vaše objave na blogu zasigurno će utjecati na sklonost čitatelja k dijeljenju vašeg teksta na toj društvenoj mreži te će se tako pojačati i sveukupni lajkovi vaše stranice na Facebooku.

4. Angažirajte se i na drugim stranicama unutar vaše grane djelatnosti. Redovito komentirajte na objave drugih, pri čemu pripazite da komentirate sa stranice vaše tvrtke, a ne s vašeg osobnog profila na Facebooku.

5. Promovirajte vašu stranicu i na drugim društvenim mrežama. Primjerice, možete uputiti svoje sljedbenike na Twitteru ili svoje veze na LinkedInu na raspravu koja se odvija na vašoj stranici na Facebooku.

6. Natjecanja su odličan način poticanja korisnika na lajkanje vaše stranice. Promovirajte natjecanje na vašoj web stranici ili putem newslettera te postavite lajkanje vaše stranice na Facebooku kao uvjet sudjelovanja u natjecanju.

7. Uputite čitatelje svog bloga na vašu stranicu na Facebooku. Spomenite zanimljivu raspravu koja se događa na vašoj društvenoj stranici unutar svoje objave na blogu te potaknite svoje čitatelje da se uključe u istu.

8. Objavite više slika odjednom. Istraživanja su pokazala da objava albuma (umjesto pojedinačnih slika) utječe na jačanje dosega stranice.

9. Pripazite s objavom komercijalnog sadržaja. Stručnjaci predlažu omjer 80/20., tj. predlažu objavu nekomercijalnog sadržaja 80%, u odnosu na objavu komercijalnog sadržaja 20% vremena. Ovaj omjer zasigurno će ovisiti i o tipu vaše tvrtke i vašoj ciljanoj publici.

10. Nadodajte informacije o svojoj tvrtci u odjeljku pod nazivom Informacije (About) na vašem osobnom profilu, te ne zaboravite i linkati na stranicu vaše tvrtke na Facebooku.

11. Pobrinite se da vaše objave budu kratke i zanimljive. Istraživanja ukazuju na to da kraće objave izazivaju najveću angažiranost publike.

12. Ponudite ekskluzivni popust za vaše obožavatelje na Facebooku. Ovo je odličan način da povećate broj lajkova svoje stranice. Čak 42% korisnika izjavilo je da su lajkali stranicu nekog branda upravo zbog kupona i popusta koju je isti nudio.

13. Koristite ljudski pristup u svojim objava. Vaši korisnici žele znati da iza vašeg poslovnog poduhvata stoje pravi ljudi od krvi i mesa.

14. Koristite opciju Facebook Insight kako biste saznali koja vrsta sadržaja najbolje djeluje na vašu publiku. Pronađite objave koje su postigle najveći doseg i ostvarili visoki angažman publike te kreirajte i objavljujte takve vrste objava češće.

15. Ciljano postavljajte oglase na Facebooku. Jedan od najučinkovitijih načina korištenja oglasa na Facebooku uključuje pronalaženje korisnika koji su već lajkali stranice unutar vaše industrije. Koristeći Facebookov Graph Search možete pronaći koje su stranice vaši postojeći obožavatelji lajkali, preko upita „Stranice koje su lajkali korisnici koji lajkaju moju stranicu“. Usmjerite svoje oglase prema korisnicima koji su lajkali te stranice, jer će oni vjerojatno biti zainteresirani i za vašu stranicu.

16. Optimizirajte svoju stranicu na Facebooku. Koristite relevantne ključne riječi u naslovu i odjeljku s Informacijama. Pobrinite se da je vaš profil u potpunosti ispunjen i da sadržava sve važne informacije poput naziva tvrtke, adrese, broja telefona, emaila i sličnih podataka. Obavezno linkajte na svoju stranicu na Facebooku i s vaše web stranice.

17. Kreirajte tematsku grupu na Facebooku. Ovo je odličan način pronalaženja korisnika koji nisu spremni na lajkanje stranice nekog branda. Kreiranjem grupe koja je tematski vezana za vašu industriju i ciljanju publiku lakše ćete izgraditi odnos sa svojim korisnicima, koji će se u konačnici lakše odlučiti i za lajkanje vaše stranice.

18. Označite druge stranice u vašoj objavi. Kada označite druge stranice, vaša se objava pojavi i na njihovom zidu te time privlači ne samo njihove vlasnike već i obožavatelje.

19. Kreirajte i podijelite infografiku s vašim čitateljima. Ovo je najčešće dijeljen vizualn način za prikaz informacija kojeg možete jednostavno izraditi koristeći razne alate na internetu.

20. Objavljujte korisne sadržaje. Ako vaše objave pomažu vašim čitateljima, nudeći im korisne savjete i informacije, vaši obožavatelji će biti skloniji lajkanju i dijeljenju istih te će povećana angažiranost publike dovesti i do povećanja lajkova vaše stranice.

21. Komentirajte na objave popularnih blogova unutar vaše grane djelatnosti ili interesa. Linkajte na svoju stranicu na Facebooku kad vas priupitaju za vaš URL.

22. Uključite videozapise u svoje objave na Facebooku. Prema posljednjim istraživanjima, videozapisi danas imaju veći doseg od objave samih fotografija.

23. Postavite dugme s nazivom „Lajkajte nas na Facebooku“ na vašu web stranicu i to na kraju procesa kupnje određenog proizvoda ili usluge. Zadovoljni korisnici koji su upravo uspješno izvršili kupnju na vašoj stranici će vrlo rado lajkati i vašu stranicu na Facebooku.

24. Pronađite partnera unutar svoje djelatnosti. Dogovorite se sa stranicom partnerskog biznisa da promovirate njihove objave, kao i oni vaše, kako biste međusobno povećali svoju publiku.

25. Uključite se u grupe na Facebooku koje se tiču vaše industrije i ponudite korisne savjete i ideje članovima. Ukoliko se čitateljima svide vaša mišljenja, velika je šansa da će odlučiti saznati više o vama, a time i o vašem poslovanju.

26. Pozovite vaše email kontakte na lajkanje vaše stranice na Facebooku. Uključite link na svoju stranicu u potpis svojeg emaila i potaknite svoje kontakte da se povežu s vama na društvenim mrežama.

27. Redovito objavljujte sadržaj na svojoj stranici. Neučestalo objavljivanje loše će izgledati u očima vaših čitatelja, koji će dobiti dojam da niste ozbiljni oko održavanja vaše stranice i kontakta s njima.

28. Nadodajte link na svoju stranicu na Facebooku na sve marketinške materijale vašeg biznisa, od vizitki i letaka do oglasa na plakatima i u medijima.

29. Zamolite svoje zaposlenike da lajkaju vašu stranicu. Na ovaj način, doseći ćete i njihovu publiku koja će zasigurno rado lajkati tvrtku u kojoj su zaposleni.

30. Pobrinite se da imate dugme za lajk i shareanje na svim vašim objavama na blogu. Kad vaši čitatelji lajkaju ili podijele vašu objavu, njihova aktivnost se pojavi i na stranicama novosti njihovih prijatelja na Facebooku, čime se povećava vidljivost vaše stranice.

 

30 Načina da Povećate Broj Sljedbenika na Društvenoj Mreži Twitter

Marketing na društvenim mrežama - Twitter
Društvena mreža Twitter iznimno je moćan alat za promociju svake tvrtke, no samo ukoliko se pravilno koristi. Može pripomoći pri dobivanju leadova, jačanju brandinga te izgradnji odnosa s vašim kupcima. Ipak, kako biste uživali u prednostima ove mreže za početak trebate imati sljedbenike (followerse).

Imati aktivne sljedbenike na Twitteru nije samo stvar prestiža. Sljedbenici nisu samo broj, već donose pravu vrijednost biznisu. Dapače, čak 36% marketingaša izjavilo je kako su pronašli kupce upravo putem Twittera (ovo istraživanje je odrađeno za U.S. tržište da ne bude zabune).

Donosimo vam 30 načina s kojima možete povećati broj svojih sljedbenika na Twitteru, te iskoristiti brojne pogodnosti ove društvene mreže. Strategije koje predstavljamo pripadaju sljedećim kategorijama:

  • Tweetanje sadržaja koji je zanimljiv i informativan te time navodi druge na podjelu tj. retweetanje.
  • Praćenje drugih kako bi i oni vas pratili.
  • Tweetanje sadržaja na način koji osigurava najveću vidljivost istog.
  • Učinkovita promocija vašeg profila na Twitteru.

Kao i Facebook, i Twitter nudi opciju plaćanja oglasa što predstavlja učinkovit način pridobivanja novih sljedbenika. Ipak, u ovom tekstu donosimo vam besplatne, ali jednako uspješne strategije koje će vam pripomoći povećanju broja sljedbenika na ovoj društvenoj mreži.

1. Pratite više korisnika. Istraživanja su ukazala na vezu između broja korisnika koje pratite i broja onih koji prate vas.

2. Koristite alate poput Hootsuitea ili SproutSociala kako biste unaprijed zakazali objave vaših tweetova. Redovite objave povećat će angažiranost vaših sljedbenika i vidljivost vaših tweetova, čime ćete privući i određen broj novih sljedbenika.

3. Optimizirajte odjeljak koji daje informacije o vašem biznisu, tzv. Twitter bio. Korisnici koji žele saznati više o vama, zasigurno će upravo tu potražiti važne informacije. Pobrinite se da podaci o vašem biznisu budu profesionalni, jasni i potpuni te da odlično predstavljaju vas i vaš biznis.

4. Koristite linkove u vašim tweetovima. Objave s linkovima se češće dijele tj. retweetaju od onih bez linkova.

5. Uključite relevantne ključne riječi u vaš Twitter bio, kako biste bolje rangirali kod pretraživanja na Twitteru. Nemojte zabraviti nadodati i svoj grad ili regiju, kako biste privukli i lokalne korisnike.

6. Koristite relevantne hashtagove u vašim objavama. Tweetovi s hashtagovima privlače dva puta više korisnika od onih bez hashtagova te pomažu pri pronalaženju sljedbenika koji koriste upravo te ključne riječi.

7. Zatražite retweetove. Objave koje uključuju „Molimo retweetajte“ u svom tekstu su 4 puta češće retweetane.

8. Uključite fotografije u vaše tweetove. Istraživanja ukazuju na to da objave s fotografijama potiču angažiranost sljedbenika.

9. Promovirajte vaš profil na Twitteru i na drugim marketinškim materijalima vaše tvrtke, poput vizitki, brošura, letaka te naravno, na vašoj web stranici.

10. Koristite opciju Twiends kako biste našli nove korisnike Twittera s kojima se možete povezati. Jednom kad je vaš biznis na popisu, drugi korisnici sa sličnim interesima će vas lako moći naći i pratiti.

11. Spomenite druge korisnike u vašim tweetovima. Kada odgovarate nekome ili jednostavno spominjete nekog korisnika, koristite oznaku @mention. Korisnici će češće tweetati nazad ukoliko ih spomenete u svojoj objavi putem @mentiona.

12. Postavite dugme za praćenje na Twitteru na vašu web stranicu ili blog. Na ovaj način, olakšat ćete posjetiteljima vaše web stranice proces pronalaska vašeg projekta ili tvrtke na toj društvenoj mreži.

13. Koristite motivirajuće citate u vašim objavama. To je odličan sadržaj koji se lako retweeta.

14. Uključite se u relevantne razgovore. Koristite alate poput Social Mentiona kako biste saznali što drugi korisnici Twittera govore o vašem brandu, proizvodima ili industriji. Odgovorite na njihova pitanja ako smatrate da je potrebno.

15. Koristite oznaku @mention pri spominjanju utjecajnih korisnika u vašim tweetovima. Na ovaj ćete način skrenuti njihovu pozornost na vaš biznis, a možda ih navesti i na to da vas odluče slijediti na Twitteru ili pak da retweetaju vaš sadržaj.

16. Uključite tweetove u sadržaj na vašoj web stranici. Prikažite posebno zanimljive ili iznimno popularne tweetove u objavi na vašeg blogu te time potaknite posjetitelje vaše web stranice da vas prate i na Twitteru.

17. Sudjelujte u razgovorima na Twitteru. Razgovori su odličan način zbližavanja s vašim korisnicima te razvijanja kvalitetnog odnosa s istima. Pobrinite se da pratite one korisnike koje ste upoznali u razgovoru, a i oni će zasigurno pratiti vas.

18. Postavite posebno popularan tweet na sam vrh vašeg profila. Na taj način, čim posjetitelji dođu na vaš profil, vidjet će upravo vaš najbolji sadržaj čime će zasigurno biti potaknuti da vas i dalje prate.

19. Pronađite nove sljedbenike koristeći ManageFlitter. Nakon što odaberete teme koje vas zanimaju, dobit ćete listu korisnika koje biste trebali slijediti.

20. Zamolite vaše email pretplatnike da vas slijede na Twitteru. Uputite ih u zanimljive rasprave, razgovore i tematike koje mogu naći tamo ukoliko vas odluče pratiti.

21. Promovirajte vaš profil na Twitteru i na drugim društvenim mrežama. U svojim objavama na drugim platformama, spomenite zanimljive rasprave koje trenutno vodite na Twitteru.

22. Koristite pretragu na Twitteru kako biste pronašli korisnike koji dijele vaše interese. Pratite ih, uključite se u komentiranje njihovog sadržaja te će se zasigurno i oni odlučiti pratiti vas.

23. Sudjelujte u događaju Follow Friday (#FF). Redovito pratite nove korisnike te predložite korisnike koje bi drugi trebali slijediti na Twitteru. Povezujući se s drugima i predlažući korisnike vrijedne praćenja drugima, zasigurno ćete povećati broj vaših sljedbenika.

24. Podijelite isti sadržaj u više navrata. Životni vijek jednog tweeta traje otprilike 18 minuta. Koliko je vaših sljedbenika aktivno na Twitteru baš u tih 18 minuta? Tweetajte svoj sadržaj više puta u danu kako biste osigurali svom sadržaju što je veću moguću vidljivost.

25. Odgovarajte na postavljena pitanja. Ne radi se samo o pristojnom ponašanju na internetu, već i o načinu povezivanja s korisnicima koji će primijetiti da ste aktivni i da cijenite njihova mišljenja i upite te time dokazujete i da ste vrijedni praćenja na Twitteru.

26. Podijelite novosti iz vaše industrije ili o vašoj tvrtci koje će posebno zanimati vaše sljedbenike. Novost je vrsta sadržaja koja se iznimno često retweeta među korisnicima.

27. Objavljujte zanimljiv i koristan sadržaj, koji može pomoći vašim sljedbenicima i nije čisto komercijalne prirode. Korisnici vole znati da iza branda stoji ljudsko lice te da je vaš cilj pomoći svojim sljedbenicima dajući savjete i pružajući korisne informacije.

28. Budite velikodušan retweeter. Vaši korisnici će na taj način znati da niste samo prisutni na Twitteru već i da ćete rado podijeliti sadržaje drugih. Što više retweetate sadržaj drugih, veća je šansa da će i oni retweetati vas, čime ćete privući nove sljedbenike.

29. Ponudite svojim sljedbenicima ekskluzivne kupone i popuste. 94% korisnika Twittera prati neki brand upravo zbog promotivnih ponuda koje isti nudi.

30. Koristite Followerwonk kako biste pronašli nove korisnike koje ćete pratiti, a i kako bi saznali koje aktivnosti dovode nove sljedbenike na profil vašeg projekta ili tvrtke.

 

30 Načina da Povećate Broj Sljedbenika na Društvenoj Mreži Google+

Drustvene mreze - Google Plus
Rast sljedbenika na društvenoj mreži Google+ te integracija iste s tražilicom Google, podigli su važnost platforme Google+ u svijetu internet marketinga. Google+ nije samo jedna u nizu društvenih mreža koje mali biznisi mogu koristiti kako bi ojačali svoju online prisutnost, već je također i važan resurs za povećanje vidljivosti u rezultatima pretraživanja na Googleu.

Profil na mreži Google+ danas nije više izbor, već nužnost za svaki mali posao, upravo iz razloga što ova platforma djeluje zajedno s tražilicom Google. Za vlasnike tvrtki, obrta i svih drugih oblika poslovnih poduhvata to znači mogućnost boljeg rangiranja u rezultatima pretraživanja, integraciju s relevantnim Google for Business uslugama te sposobnost privlačenja korisnika putem ključnih informacija o njihovom poslovanju, kao što su lokacija i upute za pronalaženje lokacije tvrtke, telefonskog broja, fotografija, recenzija, emaila i drugih, i sve to na stranicama tražilice Google.

Google+ također nudi promociju objava, zanimljivosti i drugih sadržaja široj publici, od onih koji se nalaze u vašim krugovima na mreži Google +, do onih koji traže vaš biznis putem tražilice Google.

Jedan od izazova s kojima se poslovno usmjereni korisnici suočavaju je potreba za stalnim rastom broja sljedbenika na ovoj mreži. Upravo zbog toga Vam donosimo 30 načina pomoću kojih možete povećati broj svojih sljedbenika na mreži Google+ i time povećati vidljivost vaše tvrtke na ovoj društvenoj platformi.

1. Dodajte dugme „+1“ na sve objave na vašem blogu. Olakšajte svojim posjetiteljima proces podjele vašeg sadržaja na mreži Google+.

2. Koristite snažne pozive na akciju (call to action) u vašim objavama. Zamolite korisnike da vas prate ili da koriste „+1“ za vašu objavu te im objasnite što oni dobivaju time (primjerice, „Pratite nas kako biste dobili ekskluzivni popust.“)

3. Redovito objavljujte novi sadržaj. Ipak, nemojte pretjerati s objavama. Istraživanja pokazuju da je 5-10 objava u tjednu sasvim dovoljno za uspješnu aktivnost na mreži Google+.

4. Pratite i vi svoje sljedbenike. Zasigurno je dobar osjećaj vidjeti da imate preko 10 tisuća sljedbenika. Ipak, ne možete vi pratiti samo njih stotinjak. Redovito pogledajte profile vaših novih sljedbenika te pratite one koji imaju slične interese.

5. Uključite se u zajednice na mreži Google+. Budite dio javnih grupa koje se bave tematikom koja i vas zanima. Aktivno sudjelujte u raspravama te gradite odnose s istomišljenicima.

6. Objavljujte zanimljiv i poseban sadržaj. Ukoliko tek krećete s aktivnostima na ovoj mreži, morate pružiti vašim sljedbenicima razlog da vas prate. Objava relevantnog sadržaja ključ je uspjeha u privlačenju novih sljedbenika.

7. Komentirajte objave drugih korisnika. Iako je ovo očita praksa, mnogi često zaboravljaju na nju. Nemojte se fokusirati samo na objavu vašeg sadržaja, već se pobrinite i za to da redovito komentirate objave, koristite „+1“ i dijelite sadržaje drugih korisnika.

8. Dodajte link k vašem profilu na mreži Google+ u potpis svojeg emaila. Spomenite i koje će pogodnosti korisnici koji vas prate na toj mreži imati.

9. Spomenite stručnjake unutar svoje industrije u vašim objavama. Pronađite i pratite ključne osobe (influencere) te ih spomenite u vašim objavama, kad se prigoda za to ukaže.

10. Zamolite svoje sljedbenike da koriste „+1“ za sadržaj koji objavite. Istraživanja su pokazala da jednostavna zamolba za podjelom sadržaja odlično djeluje na sljedbenike.

11. Spomenite vašu stranicu na mreži Google+ i na vašem blogu. Nemojte se bojati uključiti link k vašem profilu na mreži u Google+ unutar objave na blogu (primjerice, „Upravo sam o ovome neki dan govorio na svojoj stranici na mreži Google+ …“).

12. Postavite link k vašoj stranici na mreži Google+ svugdje: na web stranici, blogu, profilima na Facebooku, Twitteru i ostalim društvenim mrežama, marketinškim materijalima vašeg biznisa i drugdje.

13. Potražite hashtagove koji su relevantni za vaše interese i poslovnu djelatnost. Pratite i komunicirajte s korisnicima koji dijele vaše interese, a isti će vjerojatno postati i vaši sljedbenici.

14. Kreirajte i koristite posebne hashtagove. Kad vaši sljedbenici budu dijelili vaše objave, vjerojatno će uključiti i vaše hashtagove čime se će povećati vidljivost vašeg biznisa i potencijalno doći i do povećanja broja sljedbenika.

15. Postavite oznaku mreže Google+ na vašu web stranicu ili blog. Oznaka pokazuje vašu profilnu sliku, naslovnu sliku i informacije o vama, zajedno s jako bitnim dugmetom za praćenje.

16. Pobrinite se da vaši naslovi imaju 60 ili manje znakova kako bi vaš tekst ostao u jednom redu. Na ovaj način, vaši naslovi će se lako istaknuti i potaknuti više klikova.

17. Povežite YouTube s vašim profilom na mreži Google+. Kada korisnici komentiraju na vaš videozapis na YouTubeu dok su na mreži, Google+, njihovi komentari prikazat će se na YouTubeu. Ovo je odličan način za davanje kredibiliteta vašim videozapisima i privlačenje novih korisnika na vaš profil na mreži Google+.

18. Spomenite druge korisnike u vašim objavama. Google+ će ih obavijestiti da su spomenuti u vašem sadržaju pa će i oni sami vjerojatno komentirati ili čak podijeliti vašu objavu sa svojim sljedbenicima.

19. Pripazite da su vaše objave dostupne javnosti. Ukoliko želite da vaše objave dosegnu širu publiku, one moraju biti dostupne svima zbog lakšeg dijeljenja.

20. Postavite vašu najbolju objavu na sam vrh vašeg profila. Na ovaj način, kad korisnici posjete vaš profil, odmah će primijetiti vaš vrhunski sadržaj. Ovo će ih sigurno potaknuti da postanu vaši sljedbenici.

21. Budite velikodušni s lajkovima i komentarima. Ovo ne znači da lajkate sve na što naiđete na mreži Google+, već upućuje na činjenicu da angažiranost oko sadržaja drugih dovodi do izgradnje odnosa s korisnicima koji će vas zasigurno cijeniti, a zasigurno i rado pratiti.

22. Kreirajte vašu zajednicu na mreži Google+. Na ovaj način imat ćete platformu za dijeljene vašeg znanja, a i lakše ćete se nametnuti kao stručnjak unutar industrije.

23. Koristite Circloscope kako biste automatizirali proces pronalaženja relevantnih korisnika koje ćete slijediti.

24. Povežite se s moderatorima zajednica. Većina zajednica na mreži Google+ vam neće dopustiti da podijelite vaš sadržaj s njihovim članovima. Ipak, povezivanje s administratorima zajednica je prvi korak u formiranju partnerstva koje vodi do jačanja vidljivosti vašeg sadržaja i branda.

25. Pomažite drugima. Postanite poznati kao netko tko rado pomaže korisnicima, odgovara na njihove upite, nudi savjete i korisne informacije. Takve korisnike i drugi rado prate.

26. Koristite relevantne i popularne hashtagove u vašim objavama. Opcija Google+ Explore će vam pomoći da pronađete hashtagove koji su trenutno popularni u vašoj industriji, a možete i jednostavno izabrati neki hashtag između onih koje vam Google+ automatski ponudi.

27. Izaberite velike, oku ugodne fotografije koje ćete objaviti sa vašim sadržajem. Preporuča se da slike budu dimenzija 497×373 piksela.

28. Pomno odaberite vašu naslovnu fotografiju. Pobrinite da vjerno prikazuje vaše vještine ili osobnost, jer prvi dojam je često i jedini dojam koji ćete ostaviti na posjetitelja vašeg profila na mreži Google+. Preporuča se da naslovna slika bude dimenzija 1080×608 piksela.

29. Objavljujte redovito. Što više objavljujete, veća je šansa da će vaš sadržaj biti viđen. Veća vidljivost vašeg sadržaja dovest će do većeg broja sljedbenika.

30. Testirajte opciju +Post Ads. Ovi oglasi omogućavaju vam da podijelite vaš sadržaj s 2 milijuna web stranica u mreži Google Display. Korisnici mogu s bilo koje stranice vidjeti vaš sadržaj, lajkati ga, komentirati, dijeliti pa čak i postati dio vaših krugova.
Nemojte dozvoliti da Vas količina savjeta u ovom vodiču obeshrabri! Upravo suprotno, neka Vam ovi tipovi služe kao “siguran način” da se pravilno prezerntirate u svijetu društvenih mreža koje su zavladale internetom zadnjih godina. Budite uporni i dosljedni u svojim akcijama i rezultati neće izostati.

Ukoliko ste skroz novi u svijetu društvenih mreža, naš savjet je da krenete sa Facebookom, te kroz koji tjedan ili mjesec ubacite još 1 ili 2 društvene mreže u svoj social media management plan. Raditi na više od 3 društvene mreže nije potrebno ako ste prve 2 ili 3 odradili kvalitetno i u skladu s gore navedenim taktikama.

U drugom dijelu ovog vodiča koji bi trebao biti uskoro gotov, planiramo pokriti korisne savjete i iskustva s marketingom na LinkedInu, Instagramu i YouTubeu.

Voljeli bismo unaprijediti ovaj vodič i držati ga aktualnim što je duže vremena moguće, a za to će nam trebati Vaša pitanja, komentari, sugestije i iskustva, zato ne oklijevajte i napišite nam što mislite u sekciju komentari, smještenu odmah ispod ovog članka…

Images credit: 123rf.com

Filed Under: Društvene Mreže Tagged With: društvena, facebook, google, Instagram, linkedin, marketing, media, mreža, plus, popularnost, prednosti, social, taktika, trend, twitter, vodic, youtube

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Naša lokacija

Započnite Projekt s Nama

Naše sjedište se nalazi u Rijeci, dok su naši poslovni poduhvati i suradnici raspoređeni diljem svijeta.
Sa zadovoljstvom želimo čuti o vašim trenutnim i budućim projektima, obratite nam se s povjerenjem!
Email: info@d4web.com.hr
Kontakt forma: KLIKNI OVDJE
Radno vrijeme: pon-pet 08:00-16:00

Povežite se s nama

Povežite se s nama na društvenim mrežama i pratite naše sadržaje i preporuke.
  • Facebook
  • Google+
  • Twitter

©2016•Sva prava pridržana•D4Web